معرفی 20 سایت برای رپورتاژ آگهی رایگان

یکی از بهترین روش های تبلیغات غیر مستقیم، انتشار رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی در واقع روشی برای تبلیغ کسب و کار با ارائه لینک های غیر مستقیم در یک مقاله است که به جای اینکه در سایت خود کاربر منتشر شود، در سایر سایت‌ها منتشر می‌گردد. سایت های خبری، اطلاع رسانی و بسیاری از سایت های عمومی کشور، امکان خرید رپورتاژ آگهی را فراهم کرده‌اند. با توجه به اینکه معمولا خرید رپورتاژ آگهی هزینه بر است، بسیاری از افراد به دنبال سایت های رایگان برای انتشار این رپورتاژها هستند. در ادامه این مقاله به معرفی این سایت‌های رایگان رپورتاژ آگهی می‌پردازیم.

سایت های رپورتاژ آگهی        

برای انتشار رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت های متعددی که در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می‌دهند، استفاده کنید. سایت های رپورتاژ آگهی شامل سایت های تخصصی در زمینه های مختلف هستند که می توانند انواع محتواها را به صورت تخصصی و یا عمومی منتشر کنند. این سایت ها تنوع زیادی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-سایت های عمومی: سایت های عمومی بهترین سایت های رپورتاژ آگهی هستند. این سایت ها هر اطلاعاتی را که مورد نیاز مخاطبان هستند را منتشر می کنند. از این رو می توان هر محتوایی را با قیمت ارزان تر در سایت های عمومی منتشر کرد. ناگفته نماند که سایت‌های عمومی به واسطه انتشار رپورتاژهای آگهی متنوع، بک لینک بیشتری دارند. از این رو ممکن است برای دیده شدن مقاله شما نیاز به صرف زمان و دقت بیشتری باشد.

2-سایت های خبری: سایت های خبری از جمله سایت های رپورتاژ آگهی هستند که معمولا بازدید بسیار زیادی دارند. این رسانه ها معمولا محتواهای خبری منتشر می‌کنند. بنابراین نوع محتوایی که به عنوان رپورتاژ آگهی برای انتشار در این سایت ها انتخاب می کنید، باید مضمون خبری داشته باشد تا بتواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. سایت های خبری بازدید بالایی دارند و معمولا بک لینک های آن ها بسیار زیاد است و برای اینکه محتوای شما در این سایت ها دیده شود، باید دقت بیشتری داشته باشید. علاوه بر این، نحوه نوشتن متن برای انتشار در این سایت ها و قبولی آنها، اهمیت ویژه‌ای دارد.

سایت های رپورتاژ آگهی

3-سایت های تخصصی: سایت های تخصصی بهترین سایت های رپورتاژ آگهی هستند. در این سایت ها امکان انتشار رپورتاژ با توجه به نیازهای کسب و کار شما وجود دارد. به طور مثال، یک کسب و کار که در زمینه خیاطی و دوخت لباس فعالیت می‌کند، می تواند در سایت هایی تخصصی با همین مزمون، رپورتاژ آگهی منتشر کند. معمولا این سایت ها بک لینک های خروجی کمتری دارند؛ چرا که آن ها در تلاش هستند که فقط آگهی های تخصصی را منتشر کنند. سایت های تخصصی در حرفه های متنوعی فعالیت می کنند که برخی از آنها نیز اقتصادی هستند و می‌توانید برای انتشار محتواهایی با مضمون قیمت، از آنها کمک بگیرید.

خرید رپورتاژ آگهی چیست      

برای پاسخ به این سوال، در ابتدا باید بدانید که رپورتاژ چیست و به چه نوع مقاله ای گفته می شود؟ به طور کلی، برای تبلیغات در گوگل روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از بک لینک به سایت از طریق سایت های دیگر است. این روش با کمک انتشار رپورتاژ آگهی در گوگل انجام می شود. رپورتاژ آگهی در واقع مقاله ای آموزشی یا خبری است که در آن به صورت غیر مستقیم، برند شما تبلیغ خواهد شد. برای اینکه بتوان ورودی سایت را با انتشار رپورتاژ آگهی افزایش داد، لازم است که لینک هایی را در داخل متن قرار دهید. این لینک ها کاربر و خواننده را به صورت مستقیم به سایت اصلی کسب و کار شما هدایت می‌کنند.

خرید رپورتاژ آگهی بدین معنی است که فرد متقاضی انتشار مقاله، یک رپورتاژ را از طریق سایت های انتشار دهنده آن خریداری می کند. سایت های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که تحت قوانین مشخص، امکان انتشار رپورتاژ آگهی را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کنند و برای این کار نیز از صاحب سایت پول دریافت می‌کنند. البته لازم است که مبلغی نیز برای نگارش رپورتاژ آگهی پرداخت شود. برخی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ، رپورتاژ آگهی را یک پکیج می دانند و به مشتری اعلام می کنند که این پکیج شامل نگارش رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت های منتشر کننده است. افراد و کسب و کار‌ها، این پکیج‌ها را خریداری کرده و به ازای پولی که پرداخت می‌کنند، کسب و کار خودشان را در قالب رپورتاژ آگهی، تبلیغ می‌کنند.

خرید رپورتاژ آگهی چیست      

معرفی 20 سایت رپورتاژ آگهی رایگان

در حال حاضر سایت های بسیار محدودی در اینترنت وجود دارند که امکان انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را فراهم می کنند. اما شما لازم است که قبل از برنامه ریزی برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان با این سایت‌ها در ارتباط باشید و مطمئن شوید که خدمات رایگان را به شما ارائه می کنند. برخی از این سایت ها شامل موارد زیر هستند:

1-سایت ویرگول: virgool.io

2-سایت امیگو: omigo.ir

3-مداد: medad.io

4-پرسپت: percept.ir

5-مدیوم: medium.com

6-تلگراف: telegra.ph

7-اخبار رسمی: akhbarrasmi.com

8-خودنویس khodnevis.net

9-سایت yoozbit.com

معرفی 20 سایت رپورتاژ آگهی رایگان

10-وبسایت idat.ir

11-سایت writeablog.net/cb583qkoh5

12-سایت ردیت reddit.com

13-سایت بالاترین balatarin.com

14-مجید آنلاین

15-برنامه نویس

16-پرشین تولز

17-وب‌ سایت reddit.com

18-سایت یونویس

19-سایت جیکو

20-اخبار رسمی

به طور کلی، رپورتاژ آگهی رایگان در مقایسه رپورتاژ آگهی که از طریق سایت های دیگر خریداری می‌کنید، بازدهی ندارد و حتی ممکن است باعث بن شدن و حذف شدن سایت شما شود. با این حال اعتبار سایت انتشار دهنده رپورتاژ در کیفیت و کارایی آن بی تاثیر نبوده و باید حتما به آن توجه شود. موضوع مهمی که باید در مورد سایت رپورتاژ آگهی به آن توجه داشته باشید، وجود بک لینک های مختلف است. هر چقدر بک لینک های بیشتری برای یک رپورتاژ در نظر گرفته شود، اعتبار سایت و تاثیر آن کاهش پیدا می‌کند. از این رو سایت های رایگان رپورتاژ آگهی، معمولا نمی‌توانند همه نیازهای شما را برطرف کنند و بهتر است که در کنار آنها، به فکر خرید رپورتاژ آگهی نیز باشید.

نوشتن دیدگاه