توری پنجره از کجا بخریم

همزمان با شروع فصل گرما، ورود حشرات موذی به داخل خانه برای همه شما دردسرساز است، به خصوص اگر در منزل کودک داشته باشید و بخواهید او را از شر گزش حشرات حفظ کنید. توری پنجره مهم ترین وسیله ای است که برای جلوگیری از ورود حشرات خطرناک  استفاده می‌شود. این توری‌ها دارای تنوع زیادی از نظر ابعاد، طرح و جنس هستند. یکی از پرفروش ترین و راحت ترین توری‌های پنجره از نظر نحوه نصب، توری چسبی است. توری پنجره چسبی همانطور که از نامش مشخص است، به صورت چسبی روی درب و پنجره نصب می‌شود و از ورود حشرات به داخل خانه جلوگیری می‌کند.

توری پنجره چسبی از کجا بخریم        

مراکز فروش لوازم و تجهیزات منزل، امکان خرید توری پنجره چسبی را نیز فراهم می کنند. البته این نوع توری جزو محصولات متداولی نیست که بتوان آن را از هر فروشگاهی خریداری کرد، ولی اگر به دنبال تهیه این توری‌ها با بهترین کیفیت هستید، می‌توانید آنها را از طریق آگهی های سایت‌هایی مانند آنی گاه خریداری کنید. مراکز فروش لوازم کاربردی در خانه نیز این توری‌ها را با قیمت مناسب به شما عرضه می کنند.

توری پنجره چسبی از کجا بخریم        

نحوه نصب توری پنجره چسبی بسیار ساده است. شما می توانید بلافاصله پس از خرید این توری‌ها، چسب گوشه‌های آن را بکنید و روی فریم درب و پنجره‌ها نصب کنید. فراموش نکنید که چسب توری‌های پنجره، زمانی قدرت خوبی دارد که روی سطح تمیز زده شود. پس حتما قبل از زدن توری پنجره، سطح پنجره را تمیز کنید تا آلودگی روی آن وجود نداشته باشد.

انواع توری پنجره چسبی

توری پنجره چسبی در سایزهای مختلفی وجود دارد، ولی با توجه به اینکه اکثر درب و پنجره های امروزی با ابعاد استاندارد طراحی و تولید می شوند، خرید توری پنجره چسبی نیز برای سایزهای استاندارد راحت تر است. این توری ها از نظر شکل ظاهری و کیفیت تنوع زیادی دارند و بهتر است که در هنگام خرید، حتما به جزئیات آنها توجه ویژه ای داشته باشید. از نظر نحوه نصب و باز و بسته شدن توری های چسبی، می توان آن ها را به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد:

1-توری پنجره چسبی یک طرفه:

توری پنجره یک طرفه چسبی یکی از انواع توری‌هایی است که می تواند به صورت ثابت دور درب و پنجره ها قرار بگیرد. چهار وجه این توری مربع یا مستطیل شکل با چسب پوشانده شده است تا بتوانید آن را روی درب و پنجره بچسبانید. این توری ها قابل باز و بسته شدن نیستند. بنابراین، زمانی که آنها را روی پنجره می چسبانید، دیگر نباید آنها را باز کنید، مگر اینکه بخواهید توری را به طور کامل عوض نمایید.

انواع توری پنجره چسبی

2-توری پنجره چسبی دو طرفه:

یکی از انواع توری های پنجره موجود در بازار که عملکرد بسیار خوبی دارد، توری پنجره چسبی دو طرفه است. این نوع توری در واقع دارای یک شیار در وسط خود بوده که امکان باز شدن توری را می‌دهد. معمولا در مواقعی که عرض درب و پنجره بسیار زیاد است، از این نوع توری استفاده می‌شود.

البته معمولا ترجیح تولید کنندگان این است که توری های پنجره را به صورت یک طرفه تولید کنند، چرا که دو طرفه بودن این توری‌ها نیاز به قطعات مغناطیسی دارد. پس از هر بار باز شدن توری، این قطعات مغناطیسی دو طرف توری را به یکدیگر می‌چسبانند. این توری‌ها برای مکان های پر رفت و آمد به ویژه برای درب های بزرگ طراحی شده اند.

توجه داشته باشید که توری‌های پنجره متحرک که هم برای پنجره های تک جداره و هم برای پنجره های دو جداره، مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت بسیار بالایی داشته و شاید اجرای آنها برای اتاق خواب که نیازی به باز و بسته کردن توری نیست، ضرورتی نداشته باشد. در مقابل توری های پنجره چسبی قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند. اگرچه توری به کار رفته در آنها نسبت به توری‌های متحرک جنس مرغوبی ندارد، اما به هر حال کار راه بنداز است. قیمت این توری ها بر اساس جنس، ابعاد و ...تعیین می‌شود.

نوشتن دیدگاه