تبلیغات بنری در سایت های پربازدید

یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری در سایت‌ها است. این نوع تبلیغات نقش موثری در برندسازی و ارائه محصولات و خدمات دارد. از طریق تبلیغات بنری، در صفحه اصلی بهترین و پربازدیدترین سایت‌های ایرانی قرار می‌گیرید و کاربران زیادی تبلیغات شما را می‌بینند. در این مقاله به طور کامل با سایت‌های تبلیغات بنری آشنا می‌شویم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تبلیغات بنری چیست؟​

تبلیغات بنری نوعی بازاریابی و تبلیغات بوده که به طور مستقیم بر رشد کسب و کار شما موثر است و باید برای انجام آن هزینه پرداخت کنید. این مدل تبلیغات به اشکال مختلف مانند اینفوگرافیک، متن، ویدئو و تصاویر جذاب دیده می‌شوند و اگر فردی روی آنها کلیک کند به وب‌سایت تبلیغ‌کننده انتقال می‌یابد.

پس از انجام این تبلیغات، بازدید سایت با نتایج عالی روبرو می‌شود و فروش افزایش پیدا می‌کند. در واقع نتیجه اصلی این تبلیغات این است که بازدیدکنندگان از سایت شما، بسیار بیشتر از قبل می‌شوند که این امر می‌تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. نکته دیگری که در مورد نتایج تبلیغات بنری وجود دارد، این است که اگر مخاطبان به محصولی نیاز داشته و به دنبال آن باشند، این تبلیغ را در یک سایت دیگر مشاهده کرده و با کلیک روی آن و ورود به سایت شما، آن را پیدا و خریداری می‌کنند.

مزیت دیگر، افزایش فروش است. به‌ طورکلی، زمانی که از تبلیغات بنری استفاده می‌کنید، در یک بازه زمانی مشخص با افزایش حجم فروش خود مواجه خواهید شد، به خصوص اگر این تبلیغات با تخفیف‌های ویژه نیز همراه باشد.

تبلیغات بنری چیست؟​

50 تا از بهترین سایت‌ها برای تبلیغات بنری در ایران

بهترین سایت‌های ایرانی برای تبلیغات بنری با موضوعات مختلف، طبق موارد زیر دسته‌بندی می‌شوند:

1-وب‌سایت‌های نیازمندی‌ها:

وب‌سایت دیوار: این وب‌سایت برای ارسال تبلیغات شما است و هر کسی می‌تواند تبلیغات خود را به صورت رایگان یا کم هزینه در آن قرار دهد.

وب‌سایت شیپور: سایت شیپور یکی از وب‌سایت‌های خوب نیازمندی‌ها است. اگر می‌خواهید یک آگهی عمومی را در اینترنت با قیمت پایین قرار دهید، این سایت یکی از بهترین‌ها است.

وب‌سایت راهنما: این وب‌سایت مانند دو وب‌سایت دیگر یکی از بهترین سایت‌ها برای تبلیغات است که در آن می‌توانید محصولات خود را به صورت رایگان و یا با قیمت پایین تبلیغ کنید.

2-مجله اینترنتی و سرگرمی:

نمناک: مجله اینترنتی با بازدیدکنندگان مختلف و بسیار است. هزینه تبلیغات بنری در این سایت گران بوده و معمولاً تعداد بنرهای زیادی در سایت وجود دارد، اما نسبت به دیگر مجلات اینترنتی و سرگرمی، بازدیدکننده بیشتری دارد. 

بیتونه: این سایت بیشتر با موضوعات تفریحی و سرگرمی مرتبط است. بنرتان در این  سایت بازدیدهای بسیاری خواهد داشت.

هنرفردی: این سایت نیز یکی از بهترین سایت‌های موجود برای قرار دادن تبلیغات بنری است که بیشتر کاربران آن، مخاطبان غیر تکراری هستند و با توجه به اینکه اغلب بیشتر از دو یا سه بنر در سایت قرار نمی‌گیرد، ولی اثر زیادی در تبلیغات به خصوص در موارد مربوط به استخدام، هنری و فنی، دارد.

ستاره: اگر به دنبال مجله اینترنتی با موضوعات مختلف سرگرمی و مشاوره هستید، سایت ستاره بهترین گزینه است.

50 تا از بهترین سایت‌ها برای تبلیغات بنری در ایران

3-آموزشی:

فرادرس: بهترین سایت با موضوعات آموزشی است و به دلیل کاربران خاص به عنوان اولین و بهترین سایت برای تبلیغات بنری شناخته می‌شود.

چرب زبان: بهترین سایت آموزش زبان و مهاجرت است که به خاطر کاربران یکتا، بهترین سایت برای انتخاب است.

کتابناک: این وب‌سایت بسیار معروف است و با رتبه‌بندی قوی و الکسا، ترافیک نسبتاً خوبی از Google دریافت می‌کند و فضای آن زیاد شلوغ نیست. اگرچه مانند سایر وب‌سایت‌های محبوب، قیمت‌های تبلیغاتی نسبتا بالایی دارد، اما در بخش کتاب مقرون به‌صرفه است.

بهترین کودک: این سایت در زمینه آموزش والدین، کودکان، سرگرمی و … جزو برترین‌ها است و اگر کالا یا محصولی داشته باشید، می‌توانید در اینجا به شکل بنری تبلیغ کنید. کارایی آن نسبت به قیمت، بسیار خوب است.

4-تکنولوژِی، موبایل، لپتاب و کامپیوتر:

زومیت: حتماً نام این سایت را شنیده‌اید. این سایت اخبار فناوری را در اختیار مخاطبان  قرار می‌دهد و کاربران همیشگی دارد، با وجود اینکه معمولاً تبلیغات زیادی برای آن انجام می‌شود، ممکن است تبلیغ شما دیده نشود یا هزینه بیشتری داشته باشد.

موبایل دات آی آر: یکی از بهترین سایت‌ها فقط در بخش موبایل و موضوعات مرتبط با آن است، هزینه‌های تبلیغاتی بالایی دارد، اما موثر است.

دیجیاتو: همانند زومیت در زمینه اخبار فناوری فعالیت داشته و ترافیک خوبی دارد. البته در صورتی که آگهی‌ها و موقعیت‌های موجود در آن پر شود، باید مدتی صبر کنید.

کلیک: هم سایت آموزشی و هم خبری است. ترافیک غیرتکراری کاربر خوبی دارد، اما هزینه آن کمی بالاتر از حد متوسط ​​است.

50 تا از بهترین سایت‌ها برای تبلیغات بنری در ایران

5- ویدیو و مالتی مدیا:

نماشا: یک وب سایت ساده با تبلیغات کم و ترافیک بالا است و به جای آپارات توصیه می‌شود؛ زیرا نه ‌تنها پر از تبلیغات نیست، بلکه مخاطبان به‌خصوص و جدیدی نیز دارد و نرخ تبلیغات آن بالا نیست.

نمایش: اگر می‌توانید کمی زیادتر هزینه کنید،  وب سایت نمایشی، مکانی عالی برای تبلیغاتتان است. بازدید زیادی دارد و فضای آن کاملاً استاندارد بوده و از نظر بصری نیز جذاب است.

علاوه بر سایت‌های معروف اشاره شده، سایت‌های پربازدید دیگری همچون اینجنس، نیازپرداز، دی آفر، دکورنما، ویستا، نیازمندیها، ایران تجارت، تبلیغات گستر، دیجی آنلاین، رایگان بفروش، 100 نما، آگهی‌چی، پیکوپن، شتاب آگهی، نیازمندی ایران، نون روز، نیاز ما، تبلیغ ما، ایفروش، استخدامی، سازی‌ها، هدانا، همگردی، آلامتو، آکا ایران، ورزش 3، طرفداری، یک اشاره، رز تبلیغ، پیام آگهی، آفتاب نیوز، خبربان و ... وجود دارند که می‌توانید برای تبلیغات بنری از آنها استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه