قیمت گربه اسکاتیش چینچیلا

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/13 ساعت 08:54
جزئیات آگهی
شناسه: 14467
تعداد نمایش: 102
انقضا: 1404/03/14 ساعت 08:47
دسته: گربه
توضیحات

  امروزه حیوانات خانگی جای به خصوصی را در میان بیشتر خانواده‌ها در تمامی جوامع پیدا کرده‌اند. نه‌تنها جوانان، بلکه برخی از بزرگسالان هم علاقه خاصی به نگهداری از حیوانات خانگی دارند. حیواناتی مانند ماهی‌های آکواریومی، پرندگان، انواع سگ و گربه‌های آپارتمانی در دسته حیوانات خانگی قرار می‌گیرند که افراد جوان یا بزرگسال علاقه زیادی به نگهداری از آن‌ها دارند.

  در این مقاله، می‌خواهیم در مورد دو نژاد گربه، اسکاتیش چینچیلا و بریتیش گلد چینچیلا، صحبت کنیم تا شما را با اطلاعات لازم برای خرید و نگهداری از آن آشنا کنیم. گربه اسکاتیش چینچیلا در واقع از جفت‌گیری گربه اسکاتیش با گربه چینچیلا به وجود آمده است که از هر کدام یک‌سری ویژگی‌هایی به ارث برده است. در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم. جالب است بدانید این نژاد در کشور انگلستان، به گربه مو بلند شهرت دارد.

  •   مستعد بیماری‌های قلبی
  •   مستعد بیماری‌های کلیوی
  •   حساسیت به گردوخاک
  •   نیاز به شانه کشیدن منظم موها و رعایت بهداشت

 اگر شما، دوست دارید که یکی از توله‌های گربه اسکاتیش چینچیلا را داشته باشید؛ بهتر است ابتدا با یکی از سایت‌های متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید.

 خرید گربه بریتیش گلد چین چیلا

  یکی از نژادهای کمیاب گربه، بریتیش گلد چینچیلا است. این گربه، در واقع از جفت‌گیری نژاد بریتیش با نژاد چینچیلا به وجود آمده است که از هر کدام ویژگی‌هایی را به ارث برده است. از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  •   مستعد بیماری‌های قلبی
  •   مستعد بیماری‌های کلیوی

  مطمئناً بهترین روش برای تهیه یک گربه اصیل، مراجعه به یکی از مراکز فروش حیوانات خانگی است. چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین. شاید شما در سایت‌های متفرقه، قیمت‌های ارزان‌تری را برای یک گربه پیدا کنید؛ ولی آیا می‌توانید تضمین کنید که گربه‌ای سالم و اصیل خریداری کرده‌اید؟

 درحالی‌که برخی از مراکز فروش، مهلتی برای چکاپ گربه به شما می‌دهند. همچنین می‌توانید قبل از خرید با مسئولین یک مرکز به‌صورت حضوری یا آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره کاملی بگیرید. تا خرید مطلوبی داشته باشید.

 گربه چینچیلا

 این نژاد از گربه، ابتدا در آمریکای جنوبی و مرکزی دیده شده است که با جفت‌گیری‌هایی که با سایر گونه‌های دیگر گربه‌ها انجام شده است نژادهای گوناگونی از آن دیده می‌شود. آن‌ها دارای موهای بلند و نرمی هستند به همین دلیل، نیاز به شانه کشیدن روزانه دارند. چشم‌هایی بزرگ و رنگ پوست روشن، از جمله ویژگی‌های دیگر این گربه است.

نحوه نگهداری از گربه چینچیلا

 نگهداری از این نژاد، شرایط و ویژگی‌های خاصی را لازم دارد تا بتواند سلامت زندگی کنند. از جمله مهم‌ترین این حالات، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

 رعایت بهداشت: به دلیل داشتن موهای بلند و پوست نرم، نیاز به مراقبت و شانه کشیدن روزانه دارد. همچنین برای شستن آن، بهتر است از شامپوی مخصوص گربه استفاده شود.

 تغذیه: به جز استفاده از غذای خشکی که در تمام مراکز فروش حیوانات، موجود است؛ از غذاهای با کیفیتی، همچون مرغ، ماهی و گوشت قرمز، به مقدار کم استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید، این گونه به غذای کمی در هر وعده‌غذایی نیاز دارد.

 سلامتی: برای جلوگیری از افسردگی این نوع گربه‌ها شما می‌توانید، وسایل بازی و تفریح آن‌ها را در منزل فراهم کنید تا از بروز این مشکل جلوگیری شود.

استان
تهران
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت گربه فنجانیقیمت گربه فنجانی
5,000,000 تومانتهران
1403/05/10 ساعت 15:47
گربه سفید چشم آبی کوچولوگربه سفید چشم آبی کوچولو
قیمت توافقی
تهران
1403/05/17 ساعت 09:21
قیمت گربه اسکاتیشقیمت گربه اسکاتیش
12,000,000 تومانتهران
1403/06/25 ساعت 09:09
قیمت گربه پرشین کلاسیکقیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:42
قیمت گربه بریتیش لانگ هیرقیمت گربه بریتیش لانگ هیر
قیمت توافقی
تهران
1403/03/16 ساعت 15:07
قیمت گربه بریتیش شورت هیرقیمت گربه بریتیش شورت هیر
9,500,000 تومانتهران
1403/06/24 ساعت 15:26