قیمت گربه بریتیش سفید

قیمت: 9,500,000 تومان 9500000 تومان
تاریخ درج 1403/06/25 ساعت 08:42
جزئیات آگهی
شناسه: 21444
تعداد نمایش: 46
انقضا: 1404/07/24 ساعت 08:19
دسته: گربه
توضیحات

گربه بریتیش سفید اصیل، سالم و با مدارک شناسایی کامل جهت سرپرستی موجود است. این گربه‌های بانمک و برفی تمامی دوره‌های واکسیناسیون و کنه‌زدایی را پشت سر گذاشته، و هم‌اکنون در بالاترین سطح سلامتی هستند. اگر قصد خرید گربه بریتیش سفید نر یا ماده را دارید، لطفا این آگهی را تا پایان مطالعه کنید، تا با مشخصات این گلوله برفی بامزه و شرایط نگهداری از آن به صورت کامل آشنا شوید.

گربه‌های بریتیش یکی از محبوب‌ترین نژادهای گربه‌های خانگی هستند؛ آنها ریلکس، زیبا و مهربان بوده، و تعامل خوبی با سایر حیوانات و ساکنان خانه دارند. گربه‌های بریتیش سفید مانند سایر هم‌نژادان خود، بسیار باهوش و آموزش‌پذیر هستند، و می‌توانند در کوتاه‌ترین مدت، تمامی مهارت‌ها را آموزش دیده و به یک حیوان خانگی همه‌ چیز تمام تبدیل شوند.

مشخصات ظاهری گربه بریتیش سفید:

  • بریتیش‌ها از هر رنگ یا نژادی که باشند، گونه‌های تپل و برجسته‌ای دارند.
  • گربه بریتیش سفید، یگ گلوله برفی تپل و دوست داشتنی است، که اندامی قوی دارد. از طرفی به دلیل پاهای کوتاهی که دارد، بسیار چاق و چله‌ و بامزه به نظر می‌رسد.
  • چشم‌های گرد و درشت، چانه کوتاه و گوش‌های مثلثی گربه‌های بریتیش، در کنار موهای مخملی و خوش‌فرمشان، موجب شده تا آنها لقب گربه‌ سلطنتی را با خود حمل کنند.
  • گربه بریتیش سری پر مو و بزرگ دارد، که به او ظاهری موقر و درخور احترام می‌بخشد؛ او شیر کوچک خانه شماست.
  • سایز بریتیش حدودا 30 الی 35 سانتی متر است و وزنی معادل 3 الی 7 کیلوگرم دارد. این گربه‌ها تا پنج سالگی رشد می‌کنند.

از لحاظ رفتاری، گربه‌های بریتیش بسیار آرام و متین بوده، و خیلی به جنب و جوش علاقه ندارند. البته بازی و ورزش بخش مهمی از زندگی آنهاست، اما کمتر شاهد کلنجار رفتن آنها با سایر حیوانات و لوازم خانگی خواهید بود. برای مراقبت از بریتیش سفید خود نکات زیر را رعایت کنید:

  • به صورت هفتگی برای پیشگیری از عفونت مجاری شنوایی، گوش‌های زیبای او را بررسی کرده و در صورت بوی نامطبوع یا لکه‌های قرمز، با دامپزشک مشورت کنید. جرم گوش بریتیش سفید خود را هر هفته پاک کنید، این بهترین روش جهت پیشگیری از عفونت گوش آنهاست.
  • دندان بریتیش خود را با مسواک و خمیردندان مخصوص بشویید. برای جلوگیری از مقاومت آنها در برابر این نظافت، بهتر است از زمانی که یک توله هستند شروع کنید.
  • تمامی گربه‌ها اشک ریزی روزانه دارند. اشک‌ ریزی در مورد بریتیش سفید کمی حساس‌تر است، زیرا پرزهای اطراف چشم او بسیار نازک و نیازمند مراقبت هستند. برای جلوگیری از عفونت چشم‌ها، کچلی پرزهای اطراف چشم و خراب شدن ظاهر چشم‌های بریتیش سفید، باید به صورت روزانه اطراف چشم آنها را با دستمال مرطوب پاک کنید.
  • کوتاه و تمیز نگاه داشتن ناخن گربه بریتیش سفید بسیار مهم است. باید به صورت دو هفته یک بار ناخن‌های گربه بریتیش خود را با ناخنگیر مخصوص کوتاه کنید؛ این کار می‌تواند چالش برانگیز باشد، پس بهتر است آنها را از وقتی که بسیار کوچک هستند به این کار عادت دهید.
  • گربه بریتیش موهای مخملی و حساسی دارد، که نیازمند مراقبت هفتگی است. بهتر است هفته‌ای یک بار جهت جدا شدن موهای مرده و پخش شدن چربی در تمام سطح پوست، موهایشان را برس بکشید.
  • گربه‌های بریتیش زیاد اهل نوازش شدن نیستند و ترجیح می‌دهند در کنارتان لم بدهند و از سکوت لذت ببرند. پس برای ابراز محبت به آنها نیازمند کنترل هیجانات خود هستید. بهتر است ابتدا آنها را آموزش داده و رابطه‌ای قوی ایجاد کنید.
  • بریتیش‌ها مانند تمامی گربه‌ها نیاز به آماده‌سازی محیط دارند؛ آنچه باید قبل از ورودشان آماده کنید عبارت است از:
    • جای خواب مناسب و نرم
    • محل مخصوص دفع فضولات
    • اسباب بازی و تشویقی
    • محل اختفا و بازی

نگهداری از بریتیش‌ها جذابترین کار دنیاست. آنها مراقبت کمی را طلب می‌کنند، خوب بلدند خود را سرگرم کنند و نیازهای خود را می‌دانند. به دلیل ماهیت فیزیکی که دارند زیبا و بامزه هستند، و رفتار و منش موقرانه‌ای دارند. تعامل خوبی با کودکان، سایر گربه‌ها و سگ‌ها داشته، و کمتر او را در حال دعوا و کلنجاررفتن با دیگران می‌بینید؛ آنها به معنای واقعی کلمه، شیر هستند.

اگر قصد دارید یک گربه آرام، مهربان و خونگرم داشته باشید که کمترین مراقبت و حساسیت را داشته باشد، بریتیش شورت‌هیر سفید، بهترین گزینه است. بریتیش لانگ هیر به دلیل موهای بلندی که دارد بسیار جذابتر است، اما موهای بلند نیازمند مراقبت روزانه هستند.

استان
تهران
3 روز پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت گربه بریتیش شورت هیرقیمت گربه بریتیش شورت هیر
9,500,000 تومانتهران
1403/06/24 ساعت 15:26
قیمت گربه اسکاتیش فولد سفیدقیمت گربه اسکاتیش فولد سفید
قیمت توافقی
تهران
1403/03/16 ساعت 15:26
قیمت گربه رگدالقیمت گربه رگدال
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:27
قیمت گربه بریتیش گلدقیمت گربه بریتیش گلد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:57
قیمت گربه پرشین کلاسیکقیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:42
قیمت گربه اسکاتیش دبل فولدقیمت گربه اسکاتیش دبل فولد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:44