قیمت گربه اسکاتیش خاکستری

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/12 ساعت 16:28
جزئیات آگهی
شناسه: 14450
تعداد نمایش: 91
انقضا: 1404/03/13 ساعت 15:57
دسته: گربه
توضیحات

 

بدون شک گوناگونی نژادهای گربه‌ها؛ باعث شده است که آن‌ها یکی از انتخاب‌های بیشتر طرفداران حیوانات خانگی باشند. گربه‌های اسکاتیش به علت گوش‌های خمیده و فرم بدنی که دارند در بین اغلب گربه دوستان طرفداران زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم برای شما همراهان همیشگی درباره گربه نژاد اسکاتیش خاکستری رنگ صحبت کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید با اطلاعات کافی و جامع‌تری اقدام به خرید کنید.

گربه اسکاتیش خاکستری 

خیلی از افراد به علت صورت گرد و گوش‌های خمیده نژاد اسکاتیش تمایل به نگهداری از آن‌ها را دارند. در بین رنگ‌های این نژاد، رنگ طوسی طرفداران خاصی را دارد. اگر شما هم جزو طرفداران گربه اسکاتیش طوسی رنگ هستید؛ بهتر است برای خرید آن از طریق سایت‌ها و مراکز معتبر حیوانات خانگی اقدام کنید. چون شما به راحتی می‌توانید از این مراکز اطلاعات اولیه و شرایط مهمی که برای نگهداری این نژاد نیاز دارید را بدست بیاورید و با اطمینان خاطر از آن‌ها خرید کنید. در این مراکز، حیوانات سالم و واکسن خورده برای عرضه به متقاضیان ارائه می‌شود.

نکات مهم درباره گربه اسکاتیش خاکستری

واکسیناسیون: واکسیناسیون منظم جلوی انواع بیماری‌هایی که این نژاد مستعد آن‌ها است را می‌گیرد. برای این کار بهتر است با یک دامپزشک متخصص که درباره گربه‌ها فعالیت می‌کند در ارتباط باشید؛ تا بتوانید با او درباره واکسیناسیون و سایر مراقبت‌های لازمه برای سلامتی این نژاد مشورت کنید.

بهداشت و شستشو: برس‌کشی و شستشوی منظم در جهت جلوگیری از بیماری‌های پوستی در این نژاد کمک موثری می‌کند. بهتر است برای نتیجه‌گیری بهتر حتماً از شامپوهای مخصوص گربه‌ها استفاده کنید.

تغذیه مناسب: این نوع گربه به هر دو نوع غذای خشک و غذای تر نیاز دارد. غذای خشک آن‌ها را می‌توانید از مراکز حیوانات خانگی یا همان پت‌شاپ‌ها تهیه کنید. همچنین می‌توانید از پروتئین‌های مختلفی مانند گوشت، مرغ، ماهی و مانند آن‌ها برای تغذیه این نژاد استفاده کنید.

امکانات مناسب: حتماً بخاطر داشته باشید که این گونه از گربه‌ها به علت شخصیت آرام و دوست داشتنی که دارند به فضای آرامی برای زندگی احتیاج دارند. در این فضا شما باید یک تخت‌خواب و مقداری اسباب بازی مناسب برای آن فراهم کنید.

لوازم بهداشتی مورد نیاز گربه اسکاتیش: این گربه‌ها برای بهداشت و شستشوی منظم به لوازمی همچون ناخنگیر یا قیچی مخصوص ناخن،  مسواک مخصوص و شامپوی مخصوص گربه نیاز دارند که به بهداشت بیشتر گربه کمک می‌کند.

اسباب بازی‌های مورد نیاز: از آنجایی که این گربه‌ها بازیگوش و فعال هستند؛ از انواع توپ‌ها، گردنبندها، قلاب‌ها و تونل‌ها می‌توانید به عنوان اسباب بازی برای آن‌ها استفاده کنید.

باکس حمل و نقل: بهتر است برای حمل و نقل گربه خودتان باکس مناسب با جثه گربه را تهیه کنید تا در مواقع مورد نیاز گربه را در باکس مخصوص قرار دهید.

قبل از تهیه و نگهداری از یک گربه اسکاتیش طوسی، بهتر است با مراکز واگذاری حیوانات خانگی مشورت کنید تا اطلاعات کاملی درباره این نژاد کسب کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مشکلات مربوط به نگهداری از گربه اسکاتیش را قبل از خرید شناسایی کنید و در صورت تمایل، از نگهداری این حیوان لذت ببرید.

 این نژاد از گربه‌ها برخلاف نژاد پرشین یا برخی دیگر از نژادها چون موهای بلندی ندارند؛ ریزش موی کمتری  هم دارند. برای کنترل ریزش موی آن‌ها می‌توانید روزانه حدود نیم ساعت کار برس زدن را برای آن‌ها انجام دهید. این گونه هوش بالایی دارد؛ و به خوبی آموزش پذیر است. رفتاری مهربانانه با کودکان و غریبه ها دراد. قیمت این گربه معمولاً به قیمت دلار مرتبط است. این نژاد از گربه‌ها بین 10 تا 15 سال عمر مفید دارند البته عواملی همچون تغذیه مناسب یا واکسیناسیون منظم و مرتب و رعایت بهداشت کلی به طول عمر بیشتر آن‌ها می‌انجامد.

استان
تهران
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت گربه بریتیش شورت هیرقیمت گربه بریتیش شورت هیر
9,500,000 تومانتهران
1403/06/24 ساعت 15:26
گربه سفید چشم آبی کوچولوگربه سفید چشم آبی کوچولو
قیمت توافقی
تهران
1403/05/17 ساعت 09:21
قیمت گربه پرشین سفید چشم ابیقیمت گربه پرشین سفید چشم ابی
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 14:12
قیمت گربه بریتیش گلدقیمت گربه بریتیش گلد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:57
قیمت گربه اسکاتیش چینچیلاقیمت گربه اسکاتیش چینچیلا
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:54
قیمت گربه پرشین عروسکیقیمت گربه پرشین عروسکی
قیمت توافقی
تهران
1403/03/16 ساعت 14:52