قیمت هر آگهی در دیوار

سایت دیوار یکی از سایت‌های پرطرفدار در زمینه درج و ثبت آگهی است. طبق آمار و ارقام سالانه حدود ۵۳ میلیون نفر به سایت دیوار مراجعه می‌کنند که از این میان در حدود ۲۲ میلیون نفر آگهی گذار هستند. ۷۵ نفر از این ۲۲ میلیون نفر آگهی خود را به صورت رایگان در دیوار درج می‌کنند، اما سایت دیوار از برخی از افراد برای درج آگهی آنها هزینه می‌گیرد. در سال ۱۴۰۳ سایت دیوار اقدام به قیمت گذاری پویا برای آگهی‌های خود کرد. قیمت گذاری پویا فواید زیادی هم برای آگهی گذاران و هم برای مخاطبان دارد و از گذاشتن آگهی‌های بیهوده در سایت دیوار جلوگیری می‌کند. در این مقاله قصد داریم قیمت هر آگهی دیوار را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید قبل از درج آگهی در سایت دیوار قیمت‌ها را به صورت کامل مشاهده کنید.

قیمت هر آگهی در دیوار

جدول لیست قیمت انواع آگهی در دیوار

در این قسمت از مقاله جدولی از لیست قیمت انواع آگهی در دیوار را به شما ارائه می‌کنیم و در ادامه جدول را به اختصار برای شما شرح می‌دهیم:

 

قیمت آگهی نوع آگهی
رایگان تمامی آگهی ها در استان های زیر:

استان سیستان و بلوچستان

خراسان شمالی

ایلام

کهگیلویه و بویراحمد

آذربایجان غربی

گلستان

رایگان تمامی خودروهای زیر ۱۸۰ میلیون تومان
رایگان همه آگهی‌های ملک در منطقه‌های ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰
۷۰ هزارتومان درج آگهی های استخدامی
۵۴ هزار تومان نرخ ثبت آگهی خودروهای معمول و متعارف
۲۹۰ هزار تومان نرخ ثبت خودروهای لوکس و گران قیمت
۶۰ هزار تومان ثبت آگهی ملک برای کاربران تجاری
۲۲۰ هزار تومان نرخ آگهی ملک های گران قیمت به خصوص ملک های منطقه ۱ تهران

 

اگر بخواهیم در مورد جدول بالا توضیحاتی در اختیار شما قرار دهیم، در گام اول باید به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و گلستان بپردازیم. از آنجایی که استان‌های نام برده شده بر اساس شاخص‌های اقتصادی و آمارهای رسمی وزارت کار، تعاون و رفاه در دسته استان‌های محروم و کم بضاعت قرار داده شده‌اند، سایت دیوار تمامی آگهی‌های مربوط به این استان‌ها را به صورت رایگان درج می‌کند. این سایت همچنین برای خودروهای زیر ۱۸۰ میلیون تومان ( که در حال حاضر ۳۷ درصد از خودروهای آگهی شده در دیوار این قیمت را دارند ) و همچنین ملک‌های موجود در منطقه ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دیوار هیچگونه پولی از آگهی دهندگان دریافت نمی‌کند.
کمترین نرخ ثبت آگهی خودروهای معمولی در سایت دیوار ۵۴ هزار تومان است و نرخ ثبت آگهی برای خودروهای لوکس که تنها ۲ درصد از آگهی‌های خودرو در دیوار را تشکیل می‌دهند، ۲۹۰ هزار تومان خواهد بود. در مورد فروش املاک نیز سایت دیوار از قیمت ۶۰ هزار تومان تا ۲۲۰ هزار تومان بنابر قیمت ملک در نظر گرفته است؛ یعنی هرچه قیمت ملکی که برای فروش در سایت دیوار قرار داده‌اید، بالاتر باشد، هزینه پرداختی به دیوار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
جدول لیست قیمت انواع آگهی در دیوار

قیمت هر آگهی در دیوار اصفهان، استان اصفهان

هزینه قرار دادن هر آگهی در دیوار اصفهان مانند قرار دادن آگهی در استان‌های مختلف مانند استان تهران بنابر قیمت خودرو و ملک تعیین می‌شود. اگر فردی در اصفهان قصد داشته باشد خودروی زیر ۱۸۰ میلیون تومان خود را به فروش برساند، می‌تواند به صورت رایگان اقدام به درج آگهی کند. اگر شخص تجاری بخواهد خودروی بالای ۱۸۰ میلیون تومان را در دیوار آگهی کند باید ۶۰ هزار تومان بپردازد و اگر بخواهد خودروهای لوکس و بالای ۲ میلیارد تومان را در دیوار آگهی کند، حتماً باید ۲۶۰ هزار تومان پرداخت کند.
به صورت کلی از آنجایی که استان اصفهان از جمله مناطق محروم به شمار نمی‌رود، سایت دیوار برای قرار دادن آگهی در دیوار اصفهان مانند سایر استان‌های دیگر هزینه دریافت می‌کند و هیچگونه تفاوتی وجود ندارد. این هزینه بیشتر شامل اشخاص تجاری می‌شود و اشخاص حقیقی معمولاً از پرداخت هزینه‌های مربوط به آگهی کردن در دیوار معاف هستند.
طبق تحقیقات انجام شده ۷۵ درصد از افراد درج آگهی رایگان دیوار استفاده می‌کنند، ۲۰ درصد از هر دو روش درج آگهی رایگان و درج آگهی پولی استفاده می‌کنند و تنها ۵ درصد از افراد همیشه در آگهی خود را با پرداخت هزینه انجام می‌دهند. از این رو می‌توان گفت درج آگهی در دیوار اصفهان هزینه چندان زیاد و بالایی ندارد. از آنجایی که هدف اصلی دیوار از قیمت گذاری پویا دسترس پذیر کردن دیوار برای تمامی افراد، خدمات رسانی عالی، قیمت گذاری منصفانه و ارائه خدمات یکسان است، با پرداخت هزینه‌های معقول در هنگام درج آگهی می‌توانید بازدید آگهی خود را چندین برابر کنید.

قیمت هر آگهی در دیوار اصفهان، استان اصفهان

هزینه ثبت آگهی استخدام در دیوار

طبق تحقیقات انجام شده سایت دیوار حدود ۶ میلیون کارجوی فعال دارد، از این رو ثبت آگهی استخدام در دیوار با استقبال زیادی روبرو می‌شود و باعث استخدام کارجو با شرایط و توانمندی‌های مورد نظر کارفرما می‌شود. سایت دیوار از سال ۱۴۰۳ بابت ثبت آگهی استخدام در دیوار مبلغ ۷۰ هزار تومان در نظر گرفت. این مبلغ در مقابل تمامی خصوصیات و ویژگی‌های سایت دیوار و میزان جذب کارجو به کارفرما مبلغی کاملاً مقرون به صرفه و عالی است. برخی از مهمترین دلایل مقرون بودن ۷۰ هزار تومان برای درج آگهی استخدام در دیوار موارد زیر هستند:
۱. مبلغ ۷۰ هزار تومان برای یک ماه است: اگر شما مبلغ ۷۰ هزار تومان را برای درج آگهی در دیوار بپردازید، این مبلغ برای یک ماه محاسبه می‌شود نه یک روز. بنابراین اگر مبلغ پرداختی خود را مورد بررسی قرار دهید متوجه می‌شوید که سایت دیوار برای هر روز تنها حدود ۲۰۰۰ تومان برای درج آگهی شما در نظر گرفته است.
۲. برند دیوار شناخته شده است: از آنجایی که برند دیوار در داخل کشور ایران شناخته شده است، افراد بیشتری به استفاده از این سایت ترغیب می‌شوند و این سایت همیشه از نظر آگهی‌های استخدامی در رتبه‌های برتر گوگل قرار دارد.
۳. امکان درج آگهی بر اساس استان و شهر وجود دارد: اگر قصد استخدام افراد دورکار را ندارید، می‌توانید آگهی خود را بر اساس استان و شهر درج کنید. با استفاده از این روش تنها افرادی که در استان و شهر مورد نظر شما هستند به این آگهی جذب می‌شوند و امکان استخدام نیروی مناسب برای شما بیشتر می‌شود.
با توجه به تمامی توضیحاتی که در بالا به آنها اشاره شد، با پرداخت ۷۰ هزار تومان و درج آگهی استخدامی خود در سایت دیوار می‌توانید به بهترین نتیجه ممکن برسید و نیرویی کارآزموده برای کار مورد نظر خود استخدام کنید.

هزینه ثبت آگهی استخدام در دیوار

 

نوشتن دیدگاه