در ماه چند آگهی در دیوار رایگان است

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که می‌توان اطلاعات را فوراً به اشتراک گذاشت و روزهایی که باید منتظر روزنامه فردا می‌ماندیم، به پایان رسیده است. آگاهی و اطلاع‌‌رسانی به دیگران از بستر کاغذی دور شده است و امروزه کاربران هر چیزی که می‌خواهند را روی صفحه نمایش‌های کوچکتر از 5 اینچ دنبالش  می‌گردند، همان چیزی که موبایل نامیده می‌شود!

تبلیغات در این دنیای امروز نقش مهمی دارد و بر در سطح شهر جملات زیادی دیده می‌شود مبنی بر اینکه درج آگهی بر روی این دیوارها از نظر قانونی ممنوع است، اما امروز دیواری را به شما معرفی می‌کنیم که نه تنها برای درج آگهی است، بلکه هر تعداد آگهی را که می‌خواهید می‌توانید روی این آن قرار دهید. دیوار در واقع نوعی برنامه است که می‌توانید در آن، آگهی‌های خود را به شکل رایگان منتشر کرده و به اشتراک بگذارید، وسایل مورد نیاز خود را بخرید و حتی شاید محصول یا جنسی را که مدت‌ها به دنبال آن بودید را با قیمت کمتری پیدا کنید. در این مقاله با نحوه درج آگهی رایگان در دیوار آشنا می‌شویم، با ما همراه باشید.

چند آگهی دیوار در ماه رایگان است

هر کاربر مجاز است برای بهبود تجربه کاربری و جلوگیری از انتشار آگهی‌های غیر واقعی و نامربوط، روزانه تعداد محدودی آگهی در هر دسته از سایت دیوار ثبت کند. هر کاربر نیز ماهانه می‌تواند  تعداد محدودی آگهی رایگان در یک شهر با دسته‌بندی خاص ثبت کند و در صورت اتمام سهمیه آگهی رایگان، این امکان برای کاربران وجود دارد که با پرداخت هزینه، آگهی‌های بیشتری را ثبت کنند.

چند آگهی دیوار در ماه رایگان است

طبق قوانین دیوار شما می‌توانید روزانه تا 3 آگهی را به شکل رایگان در دیوار اضافه کنید، اما با توجه به تجربه کاربران، گاهی امکان ارسال 10 آگهی رایگان نیز وجود دارد. این امر به زمان و شهر آگهی درج شده، بستگی دارد. اگر صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید تبلیغات بیشتری روی دیوار قرار دهید، می‌توانید از این ویژگی‌های دیوار برای اهداف تجاری خود استفاده کنید.

کدام دسته بندی دیوار رایگان است

ثبت آگهی در کل دسته‌بندی‌های دیوار به جز قسمت استخدام و کاریابی، رایگان است، البته با انتخاب هر یک از گزینه‌های زیر می‌توانید سریع‌تر و آسان‌تر برای آگهی خود مخاطب پیدا کنید:

1-تبلیغات فوری: در حال حاضر با پرداخت مبلغ 6000 تومان می‌توانید آگهی خود را به مدت 3 روز در قسمت "فوری" قرار دهید. در این 3 روز، ظاهر تبلیغ شما با سایر تبلیغات متفاوت خواهد بود و کلمه فوری در کنار آن اضافه می‌شود.

2-نردبان: با استفاده از گزینه نردبان، می توانید آگهی خود را که مدتی منتشر شده است، به ابتدای لیست آگهی های دسته بندی و شهر مورد نظر خود برگردانید. این آگهی تا زمانی که تبلیغات جدیدی نباشد، در بالای لیست باقی خواهد ماند. هزینه استفاده از امکان نردبان در هر مرتبه، 5000 تومان است.

3-درج آگهی در بخش استخدام : قسمت اشتغال که مخاطب اصلی آن کارفرمایان هستند، تنها دسته غیر رایگان دیوار است که برای ثبت آگهی در آن باید 15000 تومان پرداخت کنید. با پرداخت این مبلغ آگهی شما تا 30 روز در بخش « استخدام» آن شهر نشان داده می‌شود.

4-لینک وب سایت: می‌توانید پیوندی به وب‌سایت شغل خود در قسمت ویرایش وارد نمایید تا بتوان روی آن در قسمت اطلاعات آگهی کلیک نمود. هزینه استفاده از این گزینه، 20000 تومان است.

5-افزونه: با کمک این ویژگی، آگهی شما قبل از اتمام مهلت  انقضا، تمدید می‌شود و به مدت یک ماه دیگر بر روی دیوار قرار خواهد گرفت. هزینه امکان استفاده از این ویژگی (Extension)، 10000 تومان است.

کدام دسته بندی دیوار رایگان است

ارسال اگهی بینهایت دیوار رایگان

با برخی از نرم‌افزارها می‌توانید به شکل کاملا اتوماتیک و بدون حضور اپراتور در دیوار نامحدود آگهی ارسال کنید.

یکی از مشکلاتی که هنگام تبلیغات در سایت‌های دیوار ممکن است با آن مواجه شوید این است که تبلیغات شما از سایت دیوار به دلیل متن و عکس‌های تکراری رد می‌شود. با استفاده از ربات، دیگر نگران ارسال تبلیغات خود نباشید، ربات در هر ساعت از شبانه روز برای شما تبلیغات ارسال می‌کند.

ربات به شکل 24 ساعته در خدمت شما است، فقط باید عکس و متن و وب سایت دیوار را به ربات ارائه دهید تا کل تبلیغات شما را به شکل همزمان بفرستد، بدون اینکه تبلیغات توسط برنامه دیوار رد شود.این ربات باعث می‌شود تا رقبای خود را در صفحه جستجوی گوگل شکست دهید. ربات‌هایی که تبلیغات ارسال می‌کنند، بازخورد تبلیغات شما را در سایت دیوار بیشتر می‌کنند.

راه دور زدن پرداخت دیوار

شما مجاز به ارسال آگهی زیاد در سایت دیوار نیستید، ولی برای درج آگهی می‌توانید از سیم کارت آشنایان و دوستان خود (که در دیوار فعال نیستند)، استفاده کنید. مدیران شرکت‌ها برخی از این تبلیغات را به صورت دستی و برخی را با استفاده از ربات انجام می‌دهند تا نام تجاری خود را در سایت تبلیغ کنند.

راه دور زدن پرداخت دیوار

اگر می‌خواهید در رسانه‌های متنوعی مانند رادیو، تلویزیون و شبکه‌های مختلف، کسب و کار یا برند خود را به صورت عمومی تبلیغ کنید، باید هزینه گزافی برای تبلیغات بپردازید. این تبلیغات ممکن است فقط برای 50٪ از افرادی که با تجارت شما آشنا هستند، مفید باشد. به عنوان مثال، فرض کنید شغل شما مشاور املاک است و هر روز باید عکس‌های زیادی را از سایت‌های مختلف پیدا کنید و آن‌ها را در بخش املاک دیوار بگذارید. ممکن است عکس‌های شما به دلیل سایز نامناسب، از طرف دیوار رد شوند. به همین دلیل، اگر بخواهید تبلیغات را تک تک قرار دهید، باید زمان زیادی را صرف کرده و تبلیغات خود را یک به یک ارسال کنید که از نظر مالی و زمانی به صرفه نیست  و برای هر تبلیغ 10 دقیقه زمان می‌برد.

برخی از افراد برای اینکه بتوانند آگهی‌های رایگان نامحدودی را ثبت کنند، به این فکر می‌افتند که دیوار را دور بزنند. هک دیوار و دور زدن آن شاید قابل انجام باشد، اما دیوار یک سایت با تیم پشتبانی قدرتمند است که اگر هم باگ و حکی در آن صورت بگیرد، زود آن را رفع می‌کنند. بنابراین، به جای اتلاف وقت و یافتن باگ‌های دیوار، سعی کنید از قوانین آن پیروی کنید

با برخی نرم‌افزار و ربات‌ها می‌توانید سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید، مطابق قوانین دیوار حرکت کنید. چه به شکل دستی، چه با ابزار، تبلیغات شما باید منحصر به فرد باشد، عناوین، متن ها و عکس‌های تبلیغاتی غیر تکراری داشته باشید و برای تبلیغات با تعداد زیادی سیم کارت، برنامه ریزی کنید.

نوشتن دیدگاه