نمودار قیمت میلگرد اصفهان امروز

قیمت میلگرد اصفهان تحت تاثیر موارد مختلفی مانند قیمت آهن، قیمت دلار، سیاست های داخلی کشور، فصل خرید و ... قرار دارد. از این رو استفاده از نمودار قیمت میلگرد اصفهان یکی از کاربردی ترین روش‌ها برای پیشبینی قیمت میلگرد در آینده است. در نمودار قیمت میلگرد، می توانید قیمت میلگرد را در بازه های زمانی مختلف مانند بازه های یک روزه، یک هفته ای و یک ماهه مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم نمودار قیمت میلگرد اصفهان امروز را مورد بررسی قرار دهیم. برای این منظور در ابتدا میلگردها را براساس سایز دسته بندی کرده و سپس برای هر کدام از سایزها نمودار جداگانه رسم می کنیم، با ما همراه باشید.

نمودار قیمت میلگرد 12 اصفهان

در پایین نمودار قیمت میلگرد ۱۲ در یک هفته اخیر را مشاهده می‌کنید:

نمودار قیمت میلگرد 12 اصفهان

 همانطور که در نمودار بالا قابل مشاهده است، در روزهای اخیر قیمت میلگرد ۱۲ اصفهان بین ۲۴۸۰۰ تا ۲۶۰۰۰ تومان بوده است. این قیمت برحسب هر کیلوگرم از این میلگرد محاسبه شده است. به صورت کلی قیمت میلگرد ۱۲ در هر لحظه نوسان دارد، به همین دلیل نمی توان گفت قیمت آن در طی روز یکسان است. نمودار فوق تنها برحسب میانگین قیمت میلگرد در یک روز رسم شده است.

در روزهای اخیر قیمت لحظه ای میلگرد در روزهای مختلف بین +۳ تا ـ۱ درصد کاهش و افزایش پیدا کرده است که رقم چندان چشمگیری نیست، اما در صورت خرید این محصول به صورت عمده، رقم قابل توجهی خواهد شد. از آنجایی که امروز ۲۲ تیر ماه روز جمعه است، در این روز قیمت تقریبی میلگرد در نمودار درج شده است.

نمودار قیمت میلگرد 14 اصفهان

نمودار قیمت میلگرد 14 اصفهان

همانطور که در نمودار بالا قابل مشاهده است، در یک هفته اخیر قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان بین ۲۸۰۰۰ تا ۲۸۳۵۰ تومان متغیر بوده است. به صورت کلی قیمت میلگرد ۱۴ در طی یک هفته اخیر تغییرات چندان زیادی نداشته است و می‌توان گفت میزان تغییرات آن حتی از یک درصد هم کمتر بوده است.

بالاتر بودن قیمت میلگرد ۱۴ نسبت به قیمت میلگرد ۱۲ در بازار، دلایل متعددی دارد. یکی از مهم ترین دلایل این است که میلگرد ۱۴ نسبت به میلگرد ۱۲، سازه و ساختمان محکم تری داشته و خریدار بیشتری نیز دارد. بالا رفتن تقاضا برای خرید میلگرد ۱۴، قیمت و تقاضا برای خرید این محصول را افزایش داده است.

میلگرد ۱۴ برای سازه های ساختمانی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مکان هایی مانند پل ها، سدها و ساختمان های بلند قابل استفاده است. تقاضای زیاد برای خرید این محصول، قیمت آن را به صورت لحظه ای دچار تغییر می‌کند.

نمودار قیمت میلگرد 16 اصفهان

میلگرد سایز ۱۶ اصفهان یکی از پر کاربردترین انواع میلگرد است. این محصول به دلیل مقاومت بالا در برابر تنش و خوردگی، استفاده زیادی دارد و در سازه‌های بزرگ نیز به کار برده می‌شود. در بین تمامی میلگردها، میلگرد ۱۶ بیشتر از بقیه کاربرد دارد و میلگرد اصلی در ساختمان های عظیم الجثه است.

قیمت میلگرد ۱۶ اصفهان به دلیل کیفیت بالاتر آن نسبت به سایر میلگردها بالاتر است، به همین دلیا خریداران این محصول و پیمانکاران، سعی می کنند با رصد نمودار قیمت لحظه ای میلگرد ۱۶، زمان مناسب خرید را متوجه شوند.

در ادامه می توانید نمودار قیمت میلگرد ۱۶ اصفهان را مشاهده کنید:

نمودار قیمت میلگرد 16 اصفهان

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، در یک هفته اخیر قیمت میلگرد ۱۶ اصفهان بین ۲۸۳۰۰ تا ۲۸۶۵۰ تومان بوده است. این رقم تفاوت چندانی با قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان ندارد، اما اندکی از قیمت آن بالاتر است. پیشبینی می‌شود در روز شنبه قیمت میلگرد ۱۶ اصفهان روند صعودی داشته باشد و با شیب ملایمی بالا رود.

به صورت کلی در یک هفته اخیر قیمت میلگرد ۱۶ اصفهان تغییر چندانی نداشته است و حدود ۱ درصد کم و زیاد شده است. دلیل اصلی این موضوع، کم و زیاد شدن تدریجی قیمت دلار طی یک هفته گذشته بوده است.

اگر به دنبال خرید میلگرد ۱۶ اصفهان هستید، قبل از خرید این محصول باید حتما روند قیمت آن را زیر نظر داشته باشید. این کار به شما کمک می کند تا میلگرد ۱۶ را با بهترین قیمت بخرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه