تعرفه تبلیغات بنری

این روزها بسیاری از افراد فعال در فضای مجازی، تمایل دارند از روش‌های مناسب تبلیغات استفاده کنند. تبلیغات بنری یکی از بهترین تبلیغاتی هستند که در بسیاری از وب سایت‌ها استفاده می‌شوند. تبلیغات در سایت‌های محبوب، هم برای ارائه دهنده آگهی و هم برای وب سایت میزبان، کارآمد و سودآور است. این نوع تبلیغات را می‌توان به راحتی در وب ‌سایت‌های پربازدید گذاشت و اگر تبلیغ خود را در سایت مناسبی گذاشته باشید، شاهد افزایش فروش خواهید بود. در این مقاله با تبلیغات بنری و میزان تعرفه آن آشنا می‌شویم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 قیمت تبلیغات بنری چقدر است و چگونه محاسبه می شود

یکی از متداول ترین انواع تبلیغات در سایت، تبلیغات بنری است که در آن یک بنر گرافیکی ثابت یا متحرک طراحی می‌شود. بنرها باید اطلاعاتی را نمایش دهند که کاربر را ترغیب کند تا کلیک کرده یا تماس بگیرد. بنر طراحی باید در قسمت مناسبی از سایت قرار ‌گیرد تا کاربران آن را ببینند. بیشتر سایت‌ها مکان‌های خاصی را برای نمایش تبلیغات به تبلیغ کنندگان ارائه می‌دهند.

نرخ تبلیغات بنری به عوامل مختلفی همچون نرخ بازدید از وب سایت، موقعیت و نوع بنر، ابعاد و اندازه بنر، هدف کمپین، بازه‌ی زمانی، مخاطبان رسانه و... بستگی دارد. به طور کلی میانگین تعرفه تبلیغات بنری برای هر کلیک 700 تا 1500 تومان است.

 قیمت تبلیغات بنری چقدر است و چگونه محاسبه می شود

روش محاسبه قیمت در یک بنر تبلیغاتی به شکل ثابت و کلیکی است. در روش کلیکی خودتان قیمت را تعیین می‌کنید. این به این معنا است که وقتی یک کمپین ایجاد می‌کنید، می‌گویید که حاضر هستید برای هر کلیک چه قدر بپردازید. پس از آن، هنگامی که کاربر روی بنرتان کلیک می‌کند، همان مبلغ از حسابتان کم می‌شود.

به عنوان مثال، اگر قیمت هر کلیک را 800 تومان تعیین کنید و 100 نفر  آن را کلیک کنند، 80000 تومان از حساب شما کسر می‌شود.

اما در مدل بنر تبلیغاتی ثابت، نرخ بنر به ازای نمایش محاسبه می‌شود. در واقع در این روش فضای تبلیغات بنری یک سایت را برای مدت معینی اجاره می‌کنید. به عنوان مثال، برای یک ماه،50 میلیون به سایت مربوطه می‌پردازید تا بنر خود را به طور دائم در بالای صفحه اصلی به مدت 30 روز  24  ساعته نمایش دهند.

با این تفاسیر، تبلیغات بنری قابل کلیک مقرون به صرفه تر از تبلیغات بنری ثابت هستند؛ اما در مدل حالت ثابت، می‌توانید مطمئن باشید که تبلیغات شما نمایش داده می‌شود که برای آگاهی بیشتر خیلی مناسب است. از طرف دیگر، اگر قیمت پیشنهادی شما به ازای هر کلیک کمتر از رقبای شما باشد، بلافاصله آن را در سایت نخواهید دید و در این حالت با ورود کاربر به سایت، یک حراج آنلاین برای نمایش برنده برگزار می‌شود.

تبلیغات بنری چیست؟

به طور حتم در زمان وب گردی در سایت‌های مختلف تصاویر متحرک را  دیده‌اید. با کلیک بر روی این تصاویر می‌توان به آدرس سایتی دیگر یا صفحه خاصی در همان سایت رفت. به این تصاویر بنر و به این نوع تبلیغات در سایت‌های گوناگون، تبلیغات بنر گویند. تبلیغات بنری یکی از پرطرفدارترین انواع تبلیغات آنلاین و یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای شرکت‌ها است که تقریباً همان نقش بیلبورد را در فضای آنلاین دارد. تبلیغ‌کنندگان معمولاً سایت‌هایی را برای ارائه بنرهای خود انتخاب می‌کنند که مورد بازدید جامعه و مخاطبانشان قرار می‌گیرد. این بنرها در قسمت‌های مختلف سایت هدف، در دید کاربران مورد نظر قرار می‌گیرند.

تبلیغات بنری چیست؟

در صورتی که می‌خواهید کسب و کار کوچک خود را در زودترین زمان به اوج برسانید، می‌توانید از تبلیغات بنری کمک بگیرید. اگرچه تبلیغات بنری در فروش محصولات شما نقش بسیار موثری دارد؛ اما هزینه آنها معقول و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید انواع تبلیغات بنری را با هزینه‌ای مقرون به صرفه سفارش دهید و از آن‌ها برای جذب مشتریان استفاده کنید.

بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک مهم‌ترین بنرهای تبلیغاتی هستند. تبلیغات بنری متحرک به دلیل طراحی با نرم‌ افزارهای تخصصی با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. با دانستن قیمت تبلیغات بنری و نحوه محاسبه آن می‌توانید یکی از برترین تبلیغات بنری را برای سایت خود سفارش داده و باعث افزایش فروش شوید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، ویژگی و کارایی تبلیغات بنری با متخصصان این حوزه در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه