قیمت گربه بریتیش لانگ هیر

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/16 ساعت 15:07
جزئیات آگهی
شناسه: 14638
تعداد نمایش: 124
انقضا: 1404/04/30 ساعت 14:59
دسته: گربه
توضیحات

گربه‌های بریتیش لانگ هیر با ظاهری جذاب و منشی باوقار یکی از پرطرفدارترین نژادهای گربه هستند. این نژاد از نظر خلق‌وخو، مهربان، مستقل و با محبت است. این گربه‌ها از معاشرت با انسان لذت می‌برند، اما در عین حال بسیار مستقل هستند و اگر برای مدت بیشتری از روز را تنها بمانند، مشکلی ندارند. اگر قصد خرید گربه بریتیش لانگ هیر نر یا ماده را دارید، مطمئن شوید که دارای مدارک شناسایی کامل هستند و تمامی دوره‌های واکسیناسیون و کنه‌زدایی را طی کرده باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این گربه جذاب با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های گربه بریتیش لانگ هیر

گربه‌های بریتیش لانگ هیر ترکیبی از دو نژاد محبوب و با اصالت بریتیش و پرشین هستند. این گربه‌ها موهای بلند و زیبای خود را از نژاد ایرانی و رفتار و هوش سرشارشان را از نژاد بریتیش به ارث برده‌اند. بریتیش‌ها، گزینه مناسبی برای زندگی در آپارتمان هستند. اگر حیوانات خانگی یا فرزند نوپایی دارید که نگران سازگاری او با حیوان خانگی جدید هستید، گربه‌های بریتیش بهترین انتخاب برای شما است، زیرا: 

  •  در برابر کودکان و سایر حیوانات آرام هستند و رفتار خوبی با آن‌ها دارند.
  •  مهربان و کم سروصدا هستند و تمایلی به خروج از منزل ندارند.
  •  بسیار ریلکس هستند و وسایل منزل را خراب نمی‌کنند.

 گربه‌های بریتیش لانگ هیر در کنار رفتار باوقار و مهربان خود، مشخصات ظاهری جذاب و منحصربه‌فردی نیز دارند. مشخصات ظاهری بریتیش لانگ هیر عبارت است از: 

  •  موهای مخملی و بلند با رنگ‌های متنوع
  •  چشم‌های روشن، گرد و درشت
  •  گونه‌های برجسته و تپل
  •  پاهای کوتاه و عضلانی
  •  چانه کوچک و صورت گرد
  •  گوش‌های مثلثی کوچک و بامزه

گربه‌های بریتیش تا پنج سالگی رشد می‌کنند. آن‌ها سایزی معادل 30 تا 40 سانتی‌متر و وزنی معادل 3 الی 7 کیلوگرم دارند. نگهداری از بریتیش‌ها بسیار جذاب و دلپذیر است، زیرا آن‌ها به نیازهای خود آگاه هستند و صبورانه آن‌ها را ابراز می‌کنند.

مراقبت از بریتیش لانگ هیر

 برای مراقبت از بریتیش لانگ هیر باید نکات زیر را رعایت کنید: 

برس‌کشی موها

بریتیش لانگ هیر نیاز به برس‌کشی روزانه دارد. این کار از گره خوردن و کثیف شدن موهای او جلوگیری می‌کند و موجب جریان یافتن هوا در سطح پوست او خواهد شد.

نظافت

این گربه‌ها نیاز به نظافت دندان‌ها و کوتاهی ناخن‌ها دارند. آن‌ها دوست‌دار نظافت هستند، اما در برابر مراقبت‌های شما مقاومت از خود نشان می‌دهند. بهتر است آن‌ها را از زمانی که یک توله کوچک هستند به این کارها عادت دهید. هفته‌ای یک‌ بار با ناخن‌گیر مخصوص، ناخن‌های آن‌ها را کوتاه کنید. دندان‌هایشان را نیز با مسواک و خمیردندان مخصوص به صورت روزانه مسواک بزنید.

معاینه هفتگی

گربه بریتیش در مقایسه با سایر نژادهای گربه مقاوم‌تر است؛ اما گوش‌های حساسی دارد که نیازمند رسیدگی است. به صورت هفتگی گوش‌های او را معاینه کنید و در صورت مشاهده نقطه‌های قرمز یا استشمام بوی نامطبوع، با دامپزشک مشورت نمایید. هفته‌ای یک بار جرم گوش گربه خود را پاک کنید تا از بروز بیماری‌های مجاری شنوایی او جلوگیری شود.

محیط بازی

گربه بریتیش لانگ هیر مانند تمامی حیوانات خانگی به بازی و ورزش نیاز دارد. بهتر است قبل از قبول سرپرستی او، چند اسباب‌بازی مناسب و یک مخفیگاه جذاب تهیه کنید. بریتیش‌ها لوازم منزل را خراب نمی‌کنند؛ اما این تنها در صورتی است که شما محیط بازی مناسبی برای آن‌ها ایجاد کنید.

وسایل لازم

گربه شما نیاز به یک بستر خواب نرم، یک فضا برای دفع فضولات و یک ظرف غذای مخصوص دارد که قبل از ورود او به خانه جدیدش باید تهیه شود.

خلق و خو

تمامی بریتیش‌ها به سرپرستی، آرام نیاز دارند تا بتوانند هیجانات خود را کنترل کنند. گربه‌ها دوست ندارند اختیاراتشان نادیده گرفته شود. بهتر است از ابتدا رابطه‌ای قوی ایجاد کنید. سعی کنید تا زمانی که از شما توجه طلب نکرده‌اند، آن‌ها را نوازش نکنید. می‌توانید از تماشای تلویزیون شروع کنید؛ او عاشق این کار است. گربه‌ها مانند یک کودک نیاز به مراقبت دارند؛ اما رفتار آن‌ها سلطنتی است و احترام می‌طلبند.

 مراقبت از یک گربه، موجب بلوغ شخصیت و عواطف شما می‌شود. گربه‌ها موجودات جالبی هستند، به خصوص اگر از نژاد بریتیش لانگ هیر باشند. شما می‌توانید با تماس با شماره‌های موجود در آگهی صاحب یک گربه جذاب شوید.

 

 

 

 

استان
تهران
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
خرید بچه گربه ارزانخرید بچه گربه ارزان
قیمت توافقی
تهران
1403/05/13 ساعت 12:21
قیمت گربه اسکاتیش فولد سفیدقیمت گربه اسکاتیش فولد سفید
قیمت توافقی
تهران
1403/03/16 ساعت 15:26
قیمت گربه بریتیش گلدقیمت گربه بریتیش گلد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:57
قیمت گربه پرشین سفید چشم ابیقیمت گربه پرشین سفید چشم ابی
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 14:12
قیمت گربه بریتیش بلوقیمت گربه بریتیش بلو
قیمت توافقی
تهران
1403/03/09 ساعت 16:01
قیمت گربه اسکاتیش آنفولدقیمت گربه اسکاتیش آنفولد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 12:06