فروش بچه گربه تازه متولد شده

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/05/13 ساعت 11:16
جزئیات آگهی
شناسه: 18152
تعداد نمایش: 84
انقضا: 1404/06/13 ساعت 11:11
دسته: گربه
توضیحات

اگر به دنبال یک حیوان خانگی مناسب و آرام هستید، بچه‌گربه‌ها بهترین انتخاب هستند. بچه گربه‌ها می‌توانند مانند همدم و مونس شما در خانه باشند. خلوت و تنهایی شما را هم پر خواهند کرد. اگر به دنبال خرید بچه گربه برای حیوان خانگی خود هستید، به سراغ بهترین جا آمده‌اید. در ادامه آگهی بیشتر با این بچه گربه‌ها آشنا می‌شوید. 

اصیل، دورگه یا موگی؟ 

گربه‌ها از نظر اصالت به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول گربه‌ها اصیل هستند که از پدر و مادری با یک نژاد متولد می‌شوند. به آن‌ها خالص نیز می‌گویند. این‌گونه گربه‌های خالص خصوصیات ظاهری مانند مو، رنگ چشم و خصوصیات رفتاری مشابه نژاد خود را دارند. 

دسته دوم، گربه‌هایی دورگه هستند. پدر و مادر این بچه گربه‌ها از دو نژاد متفاوت بوده‌اند ولی هر دوی آنها خالص هستند؛ اما فرزندشان خالص نیست. به این دسته از گربه ها دورگه می‌گویند. 

خصوصیات بچه‌ گربه‌ها 

بچه گربه‌ها بسته به سنشان، وزن متفاوتی دارند؛ اما یک نکته مشترک در میان آن‌ها این است که هر هفته در حدود 120 گرم به وزن آن‌ها اضافه می‌شود؛ یعنی ماهانه حدود نیم کیلوگرم. این روند تا 6 ماهگی ادامه پیدا می‌کند. پس اگر بچه گربه شما این روند افزایش وزن را نداشت، حتما باید به دامپزشکی مراجعه کنید. 

بچه گربه‌ها تا 48 ساعت ابتدایی تولدشان، مانند تمام پستانداران دیگر از شیر مادر تغذیه می‌کنند. در غیر این صورت سیستم ایمنی مناسبی نخواهند داشت. اما برخی از بچه‌ گربه‌ها در همان ساعات ابتدایی تولد، مادر خود را از دست می‌دهند. به این ترتیب آن‌ها کاملا واکسینه می‌شوند. پس نیاز نیست نگرانی از بابت سیستم ایمنی آن‌ها داشته باشید. 

اگر بچه گربه شما بین 2 تا 4 هفته سن دارد، بهتر است از یک گرم‌کن حیوانات برای او استفاده کنید. زیرا در این سن بچه‌گربه‌ها نیاز به حرارتی در حدود 32.2 درجه سانتی‌گراد دارند. 

دندان بچه گربه‌ها در حدود 14 هفتگی شروع به رویش می‌کند. این دندان‌ها شیری هستند. در 6 ماهگی دندان‌های شیری خود را از دست می‌دهند و دندان‌های جدید شروع به رویش می‌کنند. 

یک بچه گربه در 10 روزگی می‌تواند بایستد و در 21 روزگی راه می‌رود. اگر به بچه گربه بازیگوش علاقه دارید، بهتر است گربه‌ای با سن بیشتر از 4 هفته خریداری کنید. آن‌ها معمولا پس از این زمان بازی‌های خود را شروع می‌کنند. 

تغذیه مناسب برای بچه گربه

اگر یک بچه گربه خریداری کرده‌اید، باید به فکر تغذیه مناسب برای او باشید. ما رژیم غذایی مخصوص بچه گربه را به شما تحویل می‌دهیم. پس از این بابت نگرانی نداشته باشید. بچه گربه‌ها باید هر دو تا سه ساعت یکبار، غذا بخورند؛ زیرا بدن آن‌ها به شدت به قند احتیاج دارد. 

تا حدود 4 هفتگی تنها شیر برای آن‌ها کافی است. شیر را با استفاده از یک شیشه شیر به بچه گربه بدهید. در موقعیت شیر خوردن، گربه باید به روی شکم باشد. این‌گونه موقعیت شیر مادر برای او شبیه‌سازی شده و خطرات بعدی را هم به دنبال ندارد. 

اطلاعاتی در ارتباط با عقیم کردن گربه‌ها

بچه گربه‌ها تقریبا در 4 ماهگی از نظر جنسی فعال می‌شوند. به همین دلیل بهتر است در حدود 6 ماهگی آن‌ها را عقیم کنید. عقیم کردن گربه‌ها علاوه بر اینکه از باردار شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند، مزایای متفاوتی دارد؛ از جمله آن‌ها عبارت است از: 

  • خطر ابتلا به تومور بیضه برای گربه نر کاهش پیدا می‌کند. 
  • بازیگوشی و جنگیدن گربه نر کاهش پیدا می‌کند. 
  • بارداری گربه ماده غیرممکن می‌شود. 
  • خطر ابتلا به سرطان رحم و تخمدان گربه ماده کاهش پیدا می‌کند. 
  • ابتلا به سرطان پستان برای گربه ماده کمتر می‌شود. 

قیمت بچه گربه تازه متولد شده

قیمت بچه گربه‌های تازه متولد شده تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که شامل نژاد، کیفیت والدین، وضعیت سلامتی، و حتی رنگ و الگوهای پوشش می‌شود. نژادهای خاص و اصیل معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند، در حالی که نژادهای معمولی ممکن است با قیمت‌های پایین‌تری عرضه شوند. همچنین، سلامت و واکسیناسیون بچه گربه‌ها و کیفیت مراقبت‌های بهداشتی که دریافت کرده‌اند نیز بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد. در نهایت، تأثیرات اقتصادی مانند تقاضا و عرضه نیز می‌تواند بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد، به طوری که در بازارهایی با تقاضای بالا، قیمت‌ها ممکن است بالاتر باشد.

فروش بچه گربه‌های تازه متولد شده نیازمند توجه و دقت خاصی است. اطمینان از اینکه بچه گربه‌ها به درستی توسط مادر تغذیه شده و تحت مراقبت‌های بهداشتی قرار دارند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خریداران باید مطمئن شوند که بچه گربه‌ها از سلامت کامل برخوردارند و به خوبی اجتماعی شده‌اند. همچنین، لازم است که اطلاعات کافی درباره نحوه مراقبت و تغذیه صحیح از بچه گربه‌ها ارائه شود تا آن‌ها در محیط جدید خود به خوبی رشد کنند و به سلامت زندگی کنند.

استان
تهران
1 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت گربه بریتیش شورت هیرقیمت گربه بریتیش شورت هیر
9,500,000 تومانتهران
1403/06/24 ساعت 15:26
قیمت گربه فنجانیقیمت گربه فنجانی
5,000,000 تومانتهران
1403/05/10 ساعت 15:47
قیمت گربه اسکاتیش بریتیشقیمت گربه اسکاتیش بریتیش
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 11:41
قیمت گربه پرشین کلاسیکقیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:42
قیمت گربه بریتیش بلوقیمت گربه بریتیش بلو
قیمت توافقی
تهران
1403/03/09 ساعت 16:01
قیمت گربه بریتیش سفیدقیمت گربه بریتیش سفید
9,500,000 تومانتهران
1403/06/25 ساعت 08:42