قیمت گربه بریتیش گلد

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/12 ساعت 16:57
جزئیات آگهی
شناسه: 14453
تعداد نمایش: 90
انقضا: 1404/03/13 ساعت 16:50
دسته: گربه
توضیحات

 

 

گربه بریتیش گلد تپل مپل، اصیل و با مدارک شناسایی کامل، جهت قبول سرپرستی موجود است. گربه بریتیش شورت هیر و لانگ هیر گلد، پرطرفدارترین گربه‌های طلایی رنگ هستند، زیرا ظاهری جذاب و منشی سلطنتی دارند. این گربه‌های طلایی زیبا، تمامی دوره‌های واکسیناسیون و کنه‌زدایی را طی کرده و در بهترین وضعیت خود هستند. اگر قصد خرید گربه بریتیش گلد را دارید، لطفا این آگهی را تا پایان مطالعه کنید، تا با خصوصیات این جواهر درخشان و شیوه نگهداری از او به طور کامل آشنا شوید.

گربه‌های بریتیش باوقارترین و باهوش‌ترین گربه‌ها بوده و گزینه مناسبی برای زندگی در آپارتمان هستند. اگر حیوانات خانگی، یا فرزند نوپایی دارید که نگران سلامتی او هستید، گربه‌های بریتیش بهترین انتخاب برای شماست، زیرا:

  • در برابر سایر حیوانات خشن نبوده و تعامل خوبی با آنها دارند.
  • در برابر کودکان مهربان و صبور بوده و هم‌بازی خوبی هستند.
  • آرام و کم سروصدا بوده و تمایلی به خروج از منزل و دردسرآفرینی ندارند.
  • بسیار ریلکس هستند و لوازم خانگی را خراب نمی‌کنند.

گربه‌های بریتیش در کنار رفتار باوقار و سلطنتی، مشخصات ظاهری زیبا و بانمکی هم دارند. نژاد شورت‌هیر نژادی خالص، و نژاد لانگ هیر حاصل دو نژاد بریتیش و پرشین است. البته هر دو نژاد خلقیات یکسانی دارند و تنها تفاوتشان در ظاهر و شیوه نگهداری از موهای آنها است. مشخصات ظاهری بریتیش گلد عبارت است از:

  • موهای مخملی و شفاف با تناژ رنگی طلایی و سفید
  • چشم‌های روشن، گرد و درشت
  • گونه‌های برجسته و تپل
  • پاهای کوتاه و عضلانی
  • سر و سینه بزرگ و عضلانی
  • چانه کوچک و صورت گرد
  • گوش‌های مثلثی کوچک

گربه‌های بریتیش تا پنج سالگی رشد می‌کنند. آنها سایزی معادل 30 تا 40 سانتی متر و وزنی معادل 3 الی 7 کیلوگرم دارند. نگهداری از بریتیش‌ها بسیار آسان و دلپذیر است. برای مراقبت از بریتیش گلد خود باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • اگر بریتیش شما لانگ‌هیر است، نیاز به برس‌کشی روزانه دارد، این کار از گره خوردن موها و کثیف شدن ظاهر زیبایشان جلوگیری می‌کند. اگر بریتیش گلد شما شورت هیر است، به یک بار برس‌کشی در هفته نیاز دارد. برس کشی موجب جدا شدن موی مرده و پخش شدن چربی در سراسر پوست می‌شود.
  • بریتیش نیاز به نظافت دهان و ناخن دارد. گربه‌ها عاشق نظافت هستند، اما در برابر مراقبت‌های شما مقاومت نشان می‌دهند. بهتر است آنها را از زمانی که یک توله هستند به این کارها عادت دهید. هفته‌ای یک بار با ناخنگیر مخصوص، ناخن‌های بریتیش گلد خود را کوتاه کنید، و دندان‌هایش را با مسواک و خمیردندان مخصوص به صورت روزانه مسواک بزنید.
  • گربه بریتیش در مقایسه با سایر نژادها مقاوم‌تر است، اما گوش‌های حساسی دارد که نیازمند مراقبت هفتگی است. به صورت هفتگی گوش‌های او را معاینه کنید و در صورت مشاهده لکه‌های قرمز یا استشمام بوی ناخوشایند، با دامپزشک مشورت کنید. هفته‌ای یک بار جرم گوش بریتیش گلد را پاک کنید تا از بروز بیماری‌های عفونی جلوگیری شود.
  • گربه بریتیش گلد نیاز به بازی و ورزش دارد. بهتر است پیش از ورود او به خانه، چند اسباب‌بازی جذاب و یک مخفیگاه عالی تهیه کنید. بریتیش‌ها اثاثیه منزل را خراب نمی‌کنند، اما این در صورتی است که شما تفریح مناسبی برایشان فراهم کنید.
  • گربه بریتیش گلد شما نیاز به یک جای خواب نرم، یک فضا برای دفع فضولات و یک ظرف غذای اختصاصی دارد، که باید پیش از ورود او به خانه تهیه شود.
  • بریتیش‌ها به سرپرستانی آرام نیاز دارند که هیجاناتش را مدیریت کند. آنها دوست دارند برای نوازش شدن و بازی کردن مجوز صادر کنند، و از اینکه اختیاراتشان نادیده گرفته شود بیزارند. بهتر است ابتدا رابطه‌ای قوی ایجاد کنید و سعی کنید تا زمانی که از شما محبت طلب نکردند آنها را نوازش نکنید. یکی از تفریحات مورد علاقه بریتیش تماشای تلویزیون با شماست و دوست دارد در کنارتان لم داده و از آرامش محیط لذت ببرد.

مراقبت از حیوانات خانگی موجب رشد شخصیت و بلوغ احساسات می‌شود، کودکان را مسئولیت‌پذیر و مهربان بار آورده و شادی را به خانه می‌آورد. بریتیش گلد بهترین انتخاب برای گربه دوستانی است که در آپارتمان زندگی می‌کنند.

استان
تهران
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت گربه پرشین کلاسیکقیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:42
قیمت گربه پرشین عروسکیقیمت گربه پرشین عروسکی
قیمت توافقی
تهران
1403/03/16 ساعت 14:52
خرید بچه گربه ارزانخرید بچه گربه ارزان
قیمت توافقی
تهران
1403/05/13 ساعت 12:21
قیمت گربه اسکاتیش خاکستریقیمت گربه اسکاتیش خاکستری
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:28
قیمت گربه اسکاتیش آنفولدقیمت گربه اسکاتیش آنفولد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 12:06
گربه سفید چشم آبی کوچولوگربه سفید چشم آبی کوچولو
قیمت توافقی
تهران
1403/05/17 ساعت 09:21