خرید بچه گربه ارزان

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/05/13 ساعت 12:21
جزئیات آگهی
شناسه: 18169
تعداد نمایش: 56
انقضا: 1404/06/13 ساعت 12:14
دسته: گربه
توضیحات

بچه گربه‌ها از موجودات دوست‌داشتنی و بسیار شیرین هستند. معمولا بچه گربه‌ها به دلیل ملوس بودن، طرفداران زیادی دارند و روزبه‌روز به تعداد افرادی که از آن‌ها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کنند، افزوده می‌شود. اگر شما نیز به خرید یک بچه گربه به عنوان حیوان خانگی خود فکر می‌کنید، بهتر است آن را از یک مرکز معتبر تهیه کنید. 

بچه گربه‌ها با همه شیرینی‌شان، نیاز به مراقبت و نگهداری هم دارند. این به معنی است که در ابتدا خانه شما باید آماده ورود یک مهمان زیبا، ملوس ولی در عین حال بسیار بازیگوش باشد و اگر مکان‌های خطرناک و حساسی در خانه شما وجود نداشته باشد، به راحتی می‌توانید از یک بچه گربه پذیرایی کنید. 

واکسیناسیون از مسائل دیگری است که در انتخاب یک بچه گربه باید مورد توجه قرار دهید. اما توله گربه‌های ما همگی واکسیناسیون شده هستند و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. در واقع می‌توان گفت هزینه اولیه این واکسیناسیون را ما پرداخت کرده‌ایم و شما را از درگیر شدن با یک مسئله مهم نجات داده‌ایم. 

در هنگام خرید بچه گربه‌ها باید حواستان به تربیت‌یافتگی آن‌ها هم باشد. برای یک بچه گربه تربیت‌شده، دیگر نگرانی از بابت محل دستشویی، نحوه غذا خوردن، ارتباط گرفتنش و مواردی از این قبیل نخواهید داشت. به همین دلیل است که اغلب افراد به دنبال یک گربه تربیت‌یافته هستند تا از بابت تربیت او دردسری نداشته باشند. اغلب گربه‌هایی که صاحب قبلی هم داشته‌اند، تربیت‌شده محسوب می‌شوند. به همین دلیل برای راحتی کار شما، ما بچه گربه‌هایی را به شما تحویل می‌دهیم که کاملا تربیت شده‌اند و نیازی نیست از بابت رفتار او نگرانی داشته باشید. 

در اینجا می‌توانید بهترین نژادهای گربه از چین‌چیلا تا اسکاتیش فولد را بیابید. قطعا انتخاب یکی از این موجودات شیرین، کار سختی است؛ اما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.

نژاد گربه‌ها شاید مسئله مهمی در انتخاب آن‌ها برای اغلب افراد باشد. گربه‌ها نژادهای گوناگونی دارند. گربه‌های پرشین یکی از این نژادها است. گربه‌هایی با نژاد پرشین، موجوداتی بسیار آرام، دوست‌داشتنی و مناسب به عنوان یک حیوان خانگی هستند. 

پس از آن نژاد سیامی است. این گربه‌ها چشمان آبی زیبایی دارند. سیامی‌ها به راحتی با افراد ارتباط می‌گیرند و به صوت‌های اطراف خود به دقت گوش می‌دهند. اگر به دنبال گربه‌ای برای پر کردن لحظات تنهایی خود هستید، نژاد سیامی را پیشنهاد می‌کنیم. 

نام نژاد دیگر گربه‌ها، مین کون است. این گربه‌ها موهایی ضخیم و دلفینی دارند. رفتار آن‌ها با کودکان نیز بسیار مناسب است؛ پس اگر در خانه خود کودک دارید، بهتر است به انتخاب گربه‌ای از نژاد مین کون فکر کنید. 

گربه‌های بریتیش شورت هیر هم یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها به عنوان یک حیوان خانگی هستند. زیبایی آن‌ها، ناز بودن و دلنشین بودنشان، بریتیش‌ها را برای یک حیوان خانگی مناسب می‌کند. 

علاقه شما به داشتن یک بچه گربه فعال و بازیگوش، می‌تواند شما را به انتخاب یک گربه بنگال، به عنوان حیوان خانگیتان، سوق دهد. بدن گربه‌های بنگال دارای الگوی پوست بافته‌شده و به همین دلیل شبیه به ببر است. 

اگر در آپارتمان و فضایی کوچک زندگی می‌کنید، بهتر است انتخاب شما از میان نژادهای رگ دال، موکی، پرشین، سیامی، اسکاتیش فولد و ترکیش ون باشد. اغلب این نژادها به راحتی با محیط‌های کوچک خود را وفق می‌دهند و مشکلی از این بابت ندارند. این در حالی است که برخی از نژادهای گربه‌، صرفا برای فضاهایی بزرگ و یا حتی فضایی باز مناسب هستند. 

تمام این نژادها را می‌توانید از ما با کم‌ترین قیمت تهیه کنید. اگر نیاز به مشاوره برای انتخاب بچه گربه مناسب برای محل و فضای زندگی خود دارید هم می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید. 

تمامی بچه گربه‌ها واکسیناسیون کامل دارند و همچنین تربیت‌یافته هم هستند. به همین دلیل اگر به انتخاب بچه گربه علاقه دارید، خیال شما را از بابت این مسائل راحت کرده‌ایم و دیگر نیازی به صرف هزینه برای واکسیناسیون و تربیت آن‌ها ندارید.

استان
تهران
1 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت گربه اسکاتیش خاکستریقیمت گربه اسکاتیش خاکستری
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:28
قیمت گربه اسکاتیش آنفولدقیمت گربه اسکاتیش آنفولد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 12:06
گربه سفید چشم آبی کوچولوگربه سفید چشم آبی کوچولو
قیمت توافقی
تهران
1403/05/17 ساعت 09:21
قیمت گربه رگدالقیمت گربه رگدال
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:27
قیمت گربه فنجانیقیمت گربه فنجانی
5,000,000 تومانتهران
1403/05/10 ساعت 15:47
قیمت گربه پرشین کلاسیکقیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:42