بهترین سایت‌ های استخدام و کاریابی خارجی و ایرانی

در گذشته برای استخدام در مشاغل مختلف، نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر کاریابی بود، ولی امروزه با گسترش اینترنت و استفاده از خدمات آنلاین، وب سایت‌های کاریابی و استخدامی می‌توانند بهترین راهکار برای یافتن شغل مورد علاقه شما باشند. در حال حاضر، سایت‌های استخدام و کاریابی خارجی و ایرانی این امکان را به شما می‌دهند تا به راحتی بتوانید شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید.

آگهی‌های شغلی زیادی در وب سایت‌های استخدامی وجود دارند که کارفرمایان آنها را ثبت کرده‌اند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به بهترین سایت‌های استخدام و کاریابی خارجی و ایرانی، پروفایل خود را تکمیل کرده و بر اساس تخصصی که دارید، شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

لیست ۱۰ سایت کاریابی معروف ایرانی

سایت های کاریابی رایگان در کشور ما متعدد هستند. استفاده از سایت‌های کاریابی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به جستجوی شغل مورد علاقه خود بپردازید.

ما در این مقاله، تلاش کرده‌ایم ۱۰ سایت کاریابی معروف ایرانی را به شما معرفی کنیم. با وجود اینکه در وب سایت‌هایی مانند شیپور و دیوار می‌توان آگهی‌های استخدام زیادی را مشاهده کرد ولی برای یافتن شغل به صورت تخصصی، بهتر است از پلتفرم‌های دیگر نیز کمک بگیرید. چندین وب سایت استخدامی و کاریابی ایرانی وجود دارند که می‌توانند شما را به شغل دلخواه خود برسانند. در این وب سایت‌ها اطلاعات لازم جمع آوری می‌شوند و ده‌ها فرصت را به شما معرفی می‌کنند. در ادامه به معرفی 10 سایت خوب در این زمینه می‌پردازیم:

1-جویا کار: یکی از بهترین سایت‌های کاریابی رایگان ایرانی که چندین سال است در این زمینه فعالیت میکند، جویا کار نام دارد که آگهی‌های شغلی و استخدامی سراسر کشور را ثبت می‌کند. از جمله ویژگی‌های این وب سایت می‌توان به بهره‌مندی از مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره نمود. با مراجعه به این سایت، اطلاعات لازم را بر اساس شهر، رشته، شغل و محل کار دلخواه وارد کرده و شغل مورد نظرتان را بیابید.

لیست ۱۰ سایت کاریابی معروف ایرانی 

2-سایت جابینجا: برای آشنایی با شرکت‌های برتر توصیه می‌کنیم که از خدمات سایت جابینجا استفاده کنید. این وب سایت فرصت‌های شغلی متعددی را در اختیار شما می‌گذارد، زیرا بسیاری از کارفرمایان برای جذب نیروهای جدید و استخدام آنها، آگهی‌های شغلی خود را در این سایت ثبت می‌کنند. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این وب سایت پروفایل خود را تکمیل کنند و در صورت داشتن شرایط لازم استخدام شوند. در این وب سایت می‌توانید به صورت عمومی و خصوصی نمایه خود را تنظیم کنید.

3-ایران استخدام: یکی دیگر از بهترین سایت‌های کاریابی ایران، سایت ایران استخدام است. یک وب سایت که به شما امکان ساخت رزومه آنلاین را می‌دهد. ایران استخدام یک اپلیکیشن نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا به منظور کاریابی سریع‌تر، از آن استفاده کنید. در این وب سایت مشاغل بر اساس دسته‌های مختلف امکان جستجو خواهند داشت.

4-ای استخدام: هدف سایت ای استخدام انتشار آگهی‌های شغلی و استخدام افراد کاربلد در نقاط مختلف کشور است. این وب سایت از متدها و ابزارهای روز استفاده می‌کند و برای جذب و استخدام، یک محیط حرفه‌ای را پیش روی شما می‌گذارد. برای جستجوی شغل مورد نظر خود می‌توانید رزومه خود را آپلود کنید. پس از آپلود رزومه، کارفرمایان به بررسی آن می‌پردازند و شما طیف گسترده‌ای از مشاغل را به محض انتشار آگهی مرتبط با مهارت‌های خود، دریافت خواهید کرد.

5-سایت استخدام: یکی دیگر از بهترین سایت‌های استخدام و کاریابی ایران، سایت استخدام است. یک مرجع عالی برای کارجویان در رشته‌های شغلی مختلف که به شما امکان یافتن شغل مورد نظرتان را بر اساس تخصصی که دارید، خواهد داد. وب سایت استخدام، خدمات خود را به صورت کاملا رایگان ارایه می‌دهد. در این وب سایت، همواره می‌توانید آگهی‌های فرصت‌های شغلی کارگر، کارمند و تکنسین و... را دریافت کنید.

6-سایت کاربرد: اگر به دنبال دریافت آگهی استخدامی در سریع‌ترین زمان هستید، به شما کاربرد را پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در قالب یک محتوای متنی، رزومه خود را ایجاد کنید و با استفاده از این سایت، آن را به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر کشور بفرستید. با ایجاد حساب کاربری، امکان دسترسی به داده‌های چندین سایت کاریابی در این وب سایت را خواهید داشت.

7-ایران تلنت: مطابق ادعای مسئولین این وب سایت، ایران تلنت بزرگترین سایت استخدامی در ایران است. جالب است بدانید که تاکنون حدود یک میلیون نفر از مدیران و متخصصین ایرانی در این وب سایت عضو شده‌اند و هم اکنون بیش از ۵۰۰۰ شرکت داخلی و خارجی از طریق ایران تلنت استخدام‌های خود را انجام می‌دهند. این وب سایت دارای امکانات پیشرفته و فیلترهای جستجوی مدرن است.

لیست ۱۰ سایت کاریابی معروف ایرانی 

8-کاربوم: یک شرکت دانش بنیان با هدف ارائه خدمات گسترده به کارجویان، سایت کاربوم را طراحی کرده‌ است. کاربران می‌توانند از این وب سایت استفاده کرده و با ایجاد حساب کاربری در آن، به جستجوی شغل مورد علاقه خود بپردازند. در این وب سایت اطلاعات شرکت‌های مختلف را می‌توانید مشاهده کنید.

9-سایت جاب ویژن: بدون شک یافتن یک شغل مناسب و باب میل اصلا ساده نیست و باید از روش‌های مختلف برای پیدا کردن شغل مورد علاقه خود استفاده کنید. ناهمواری‌های زیادی برای کارجویان در این مسیر مشاهده می‌شود. با این حال جاب ویژن یک بستر ایده‌آل برای افراد حرفه‌ای است. شما به راحتی می‌توانید یک حساب کاربری در جاب ویژن ایجاد کنید. در این وب سایت، امکان جستجوی مشاغل بر اساس نام شرکت، شهر، گروه شغلی و نوع شغل وجود دارد.

10-دیوار و شیپور: با وجود اینکه ما دیوار و شیپور را به عنوان بهترین پلتفرم‌های آگهی خرید و فروش می‌شناسیم ولی می‌توان آنها را در دسته سایت‌های کاریابی و استخدام نیز قرار داد. تعدادی از کارفرمایان ترجیح می‌دهند که برای جذب نیروی کار، آگهی‌های خود را در دیوار و شیپور به ثبت برسانند.

لیست ۱۰ سایت کاریابی معروف خارجی

افرادی که علاقه مند به کار در خارج از کشور هستند، مسیری دشوار برای یافتن شغل مورد نظر خود در پیش دارند. با وجود اینکه یافتن شغل در خارج از کشور به هیچ عنوان ساده نیست ولی امروزه به لطف گستردگی اینترنت، می‌توان از سایت‌های کاریابی بین‌المللی کمک گرفت. چندین سایت کاریابی خارج از کشور وجود دارند که می‌توان در آنها به جستجوی مشاغل مختلف پرداخت.

لیست ۱۰ سایت کاریابی معروف خارجی 

ما در این مطلب، لیست ۱۰ سایت کاریابی معروف خارجی را برای شما تهیه کرده‌ایم. برای استفاده از خدمات بهترین سایت کاریابی و استخدام خارجی می‌توانید به سراغ وب سایت‌های زیر بروید:

1-سایت Indeed

2-سایت Monster

3-سایت Glassdoor

4-سایت FlexJobs

5-سایت Ladders

6-سایت AngelList

7-سایت LinkedIn

8-سایت Getwork

9-سایت Scouted

10-سایت Snagajob

استفاده از بهترین سایت‌ های کاریابی و استخدامی ایرانی و خارجی به شما کمک می‌کند تا بتوانید شغل مورد نظر و دلخواه خود را پیدا کنید. ما در این مطلب تلاش کرده‌ایم بهترین سایت‌های کاریابی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که هر کدام از این وب سایت‌ها خدمات خود را به شکلی خاص ارائه می‌دهند و شما باید بر اساس نیاز خود، بهترین سایت را انتخاب کنید.

نوشتن دیدگاه