نمونه متن آگهی استخدام حسابدار

متن آگهی استخدام حسابدار، یک متن حرفه ای است که برای استخدام حسابداران متخصص در شرکت های مختلف نوشته می شود. هر یک از افراد و شرکت هایی که نیاز به بررسی امور مالی و ساماندهی آنها را دارند، باید حتما یک حسابدار باتجربه و متخصص استخدام کنند. در واقع همه شرکت ها، مجموعه ها و همچنین مراکز فروش به یک حسابدار نیاز دارند. اگر شما نیز به واسطه شغل و شرکت خودتان، قصد استخدام حسابدار جدید دارید؛ می توانید با استفاده از نمونه متن آگهی استخدام حسابدار، یک متن مناسب بنویسید و در سایت های اینترنتی منتشر کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه نوشتن متن آگهی استخدام حسابدار آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

متن آگهی استخدام حسابدار بهتر است چگونه شروع شود         

اولین موضوعی که باید در مورد نوشتن متن آگهی استخدام حسابدار به آن توجه داشته باشید، شروع متن است. متن آگهی استخدام حسابدار باید به صورت حرفه ای و بدون پیش زمینه نوشته شود. اینکه داستان سرایی کنید و بعد به سراغ متن اصلی بروید، اصلا مناسب یک آگهی استخدام نیست. در همان ابتدا باید نام شرکت خود و همچنین عنوان شغلی را مشخص کنید.

با یک شروع خلاصه، گیرا و در عین حال کارآمد، متن آگهی استخدام حسابداری خود را بنویسید. در این صورت مخاطبین آگهی به راحتی می توانند متوجه شوند که آگهی از سوی چه شرکتی نوشته شده است و هدف آگهی آنها هستند یا خیر.

متن آگهی استخدام حسابدار بهتر است چگونه شروع شود     

بخش های مختلف متن آگهی استخدام حسابدار   

برای اینکه یک متن مناسب جهت آگهی استخدام حسابدار بنویسید، نیاز به آگاهی از بخش های مختلف متن آگهی استخدام خودتان دارید. به طور کلی، یک آگهی استخدام حرفه ای برای استخدام حسابدار باید از بخش های زیر تشکیل شود:

1-عنوان شغلی:

عنوان شغلی مهم ترین بخش از متن آگهی استخدام حسابدار است. باید در عنوان شغلی به طور دقیق ذکر شود که شما به حسابدار یا کمک حسابدار نیاز دارید.

2-وظایف مد نظر:

در متن آگهی استخدام حسابدار باید حتما وظایف مد نظر شما مشخص گردد. از جمله وظایفی که می توانید در آگهی استخدام خودتان درج کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنترل کردن اسناد حسابداری مانند انواع فاکتور و صورتحساب

وارد کردن اطلاعات اسناد حسابداری ساده در نرم افزار حسابداری

ارائه رسیدها و فاکتورهای شرکت و همچنین دریافت رسید از مشتریان و بررسی هر یک از آنها

ثبت سوابق مالی و ورود و خروج اموال

نظارت دقیق روی بودجه های شرکت

نظارت روی دستمزد هر یک از پرسنل

بررسی دقیق مطالبات مختلف بیمه‌ها

آماده سازی اظهارنامه‌های مالیاتی شرکت

پاسخگویی به تماس مشتریان و پیگیری آنها

ثبت اسناد تکراری و ساده در بخش درآمد، هزینه و فروش

انجام امور مالیاتی و مراجعه به اداره مالیات

بخش های مختلف متن آگهی استخدام حسابدار   

3-شرایط احراز صلاحیت و مهارت‌ها:

در متن آگهی استخدام حسابدار، باید شرایط احراز صلاحیت و مهارت‌ها به طور کامل درج شوند. نوع مدرک تحصیلی (کاردانی، کارشناسی و یا کارشناسی ارشد) و رشته تحصیلی از جمله حسابداری، امور مالی و دفترداری، همگی باید در آگهی ثبت شوند. همچنین اینکه فرد باید چه مهارت هایی داشته باشد و با کدام نرم افزار کارهای حسابداری را انجام دهد نیز باید در آگهی مشخص شود.

4-نوع همکاری:

در بخش بعدی باید نوع همکاری از جنبه تمام وقت یا پاره وقت بودن همکاری و همچنین دورکار یا حضوری بودن در آگهی مشخص شود. این بخش برای بسیاری از کارجویان مهم است، پس آن را با دقت تکمیل کنید.

5-ساعت کاری

ساعت های کاری و روز کار باید به طور دقیق در آگهی مشخص شود. به طور مثال اینکه فرد باید از 8 صبح تا 17 عصر در محل کار حضور داشته باشد و روزهای کاری او از شنبه تا چهارشنبه هستند باید مشخص گردد.

6-حقوق و درآمد:

میزان حقوق و درآمد، همچنین مزایایی که برای حسابداران خود پس از استخدام در نظر گرفته اید از جمله بیمه اصلی، بیمه تکمیلی، حقوق روزانه و پورسانت نیز باید به طور دقیق مشخص شوند.

7-اطلاعات تماس و ایمیل:

در پایان آگهی خود باید شماره تماس و ایمیل را درج کنید تا افراد بتوانند با شما به راحتی ارتباط بگیرند.

به غیر از اطلاعات ذکر شده که در متن آگهی استخدام حسابدار درج می شوند، می بایست اطلاعات مهم دیگری را از جمله اضافه کاری، خدمات ایاب و ذهاب، ناهار و شام، میزان سابقه مورد نیاز و ... را در آگهی درج کنید.

بخش های مختلف متن آگهی استخدام حسابدار   

انواع آگهی استخدام حسابدار

آگهی استخدام حسابدار می تواند به صورت پاره وقت یا نیمه وقت باشد. در بعضی از آگهی‌ها نیز نحوه انجام کارها به صورت دورکاری تعریف شده که البته جزء شرایط بسیار نادر برای استخدام حسابدار است. به طور کلی، با توجه به شرایط شرکت، تفاوت های زیادی برای استخدام حسابدار وجود دارد. هر یک از شرکت ها بسته به شرایط خود، امکان استخدام حسابدار را با سابقه کاری و یا بدون سابقه کاری فراهم می‌کنند. همچنین نوع تحصیلات در نظر گرفته شده برای حسابداران نیز از جمله موارد مهمی است که باید در آگهی های استخدامی در نظر گرفته شوند. 

ثبت آگهی استخدام حسابدار در آنی گاه  

سایت آنی گاه بهترین سایت ثبت آگهی استخدام حسابدار رایگان است که توانسته به لطف ارائه خدمات حرفه‌ای، به یکی از بهترین سایت های ثبت آگهی تبدیل شود. اگر قصد استخدام حسابدار متخصص و باتجربه برای شرکت و کسب و کار خود را دارید، می توانید آگهی خود را در سایت آنی گاه ثبت کنید تا متقاضیان این شغل با شما در ارتباط باشند.

نمونه متن آگهی استخدام حسابدار

نمونه متن آگهی استخدام حسابدار 

با توجه به توضیحات داده شده در این مقاله، احتمالا می توانید بدون دغدغه متن آگهی استخدام حسابدار را بنویسید. ولی باز هم برای اینکه با دقت بیشتر و حرفه ای تر یک متن آگهی برای استخدام حسابدار بنویسید، در ادامه یک نمونه از این متن ها را برای شما آورده ایم.

استخدام کارشناس حسابداری در شرکت مبلمان رسا

از تمامی افرادی که در حوزه حسابدار متخصص هستند و شرایط زیر را برای استخدام در این شرکت دارند، دعوت به ارسال رزومه می شود.

مشخصات و موقعیت شغلی: کارشناس حسابداری با مدرک لیسانس با فوق لیسانس

روزها و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر

نوع همکاری: تمام وقت

سفرهای کاری: ندارد

جنسیت: مهم نیست

مزایا و تسهیلات شغل: وام، پاداش، هدایای مناسبتی و ...

سابقه کار: ترجیحا داشتن سابقه کار حسابداری در زمینه مبلمان و شرکت های چوب

وظایف: انجام کلیه امور مرتبط با حسابداری، مسلط به نرم افزار‌های سپیدار و آفیس

علاقه مندان به استخدام برای این شغل با شرایط فوق می توانند رزومه خود را به شماره تلفن 0913 ارسال کنند، یا اینکه فایل رزومه را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

اگر برای شرکت یا مطب خود نیاز به استخدام منشی دارید باید متن آگهی استخدام منشی خود را به گونه ای تنظیم کنید که افراد با استعداد جذب مجموعه شما شوند. در ضمن برای جذب نیرو فنی توصیه می کنیم از نمونه آگهی استخدام نیروی فنی ایده بگیرید و یک آگهی کامل بنویسید. در این رابطه پیشنهاد می کنیم از مقالات آنیگاه استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه