کار در منزل اصفهان زینبیه بسته بندی

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/19 ساعت 11:16
جزئیات آگهی
شناسه: 14723
تعداد نمایش: 950
انقضا: 1404/03/20 ساعت 11:03
توضیحات

بسته بندی محصولات مختلف معمولا بدون تجهیزات قابل انجام است. بسته بندی محصولات در منزل یکی از بهترین شغل های خانگی است که در آن می توانید وسایل مختلف را بسته بندی و به مشتریان ارائه کنید.بسته بندی وسایل مختلف بسیار بدون دردسر است و نیازی به داشتن شرایط خاصی ندارد. فقط باید در طول روز تعداد مشخصی محصول را بسته بندی کرد و به ما تحویل دهید تا حقوق دریافت کنید.  

اگر جویای کار هستید و در خارج از منزل هیچ شغل مناسب با محیط مناسب پیدا نکرده اید، کار در منزل به شما پیشنهاد می شود. برای انجام این کار در خانه می توانید با ما در ارتباط باشید تا بر اساس شرایط شما یک کار بسته بندی بدون دردسر به شما اعلام گردد. فقط کافیست محصولاتی که نیاز به بسته بندی دارند را به صورت تخصصی بسته بندی کنید و به ما تحویل دهید. به ازای هر محصول بسته بندی شده به شما دستمزد داده خواهد شد. این شغل مخصوص افرادی است که می خواهند در محیط امن منزل کار کنند؛ در عین حال به فکر یک شغل دوم نیز هستند.

شرایط کار در منزل اصفهان زینبیه بسته بندی

اگر روحیه منظم کاری، مسئولیت پذیری و اخلاق مناسب دارید این کار مخصوص شما است. کار بسته بندی بدون نیاز به شرایط خاص، مدرک تحصیلی و… قابل دریافت است. شما می توانید با هر نوع جنسیت زن و مرد بالای 18 سال تا سن 75 سال این شغل را دریافت کرده و در منزل درآمدزایی کنید. شرایط کار در منزل به شرح زیر است:

  • داشتن مسئولیت پذیری و روحیه کاری منظم 
  • تحویل به موقع سفارشات بسته بندی 
  • پاسخگویی به کارفرما برای تحویل به موقع سفارشات 
  • در نظر گرفتن زمان مناسب برای انجام سفارشات مناسب برای بسته بندی در طول روز 
  • داشتن شرایط جسمی مناسب برای انجام کارها 
  • نداشتن اعتیاد 

نحوه استخدام کار در منزل اصفهان زینبیه بسته بندی

اگر فکر می کنید که نظم کاری دارید و با مسئولیت پیش می روید، می توانید برای استخدام با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم. پس از تماس شما، در صورت نیاز یک جلسه معارفه حضوری در نظر گرفته می شود که می توانید با ما در ارتباط باشید و هر سوالی در مورد استخدام دارید را، بپرسید. پس از اینکه شرایط شما و کاری ما با همدیگر تطابق داده شدند، مراحل استخدام آغاز شده و یک سری سفارشات به شما تحویل داده خواهند شد. پس از آن باید در زمان مقرر سفارشات را به صورت بسته بندی شده به ما تحویل دهید.

میزان حقوق کار در خانه 

میزان حقوق، وابسته به میزان کار و فعالیت شما است. حقوق به صورت پورسانتی و با توجه به تحویل هر سفارش بسته بندی به شما ارائه می گردد. هر چقدر تعداد سفارشات بیشتری را آماده کنید، حقوق بیشتری را نیز دریافت خواهید کرد. در مورد نحوه پرداخت حقوق نگران نباشید؛ چرا که این کار به صورت کاملا شفاف و دقیق انجام می شود و نیازی به هیچ گونه نگرانی از بابت عدم پرداخت حقوق نخواهد بود. میزان حقوق کار با توجه به نوع شغل شما نیز متفاوت است. در این مورد اگر سوالی دارید، می توانید با شماره تلفن های آگهی در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.



استان
اصفهان
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
کسب درآمد روزانه در منزل با گوشیکسب درآمد روزانه در منزل با...
قیمت توافقی
نارمک
1402/11/13 ساعت 11:49
کار در منزل بدون سرمایه به صورت ویژه کار در منزل بدون سرمایه به...
قیمت توافقی
مشهد
1402/09/26 ساعت 13:01
کار در منزل بسته بندی مداد رنگیکار در منزل بسته بندی مداد...
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 09:18
مژده مژده  دعوت به کار در منزل شاد و سالم مژده مژده دعوت به کار در...
قیمت توافقی
آزادگان
1402/10/23 ساعت 20:24
استخدام اینترنتی تایپیست از کل کشور استخدام اینترنتی تایپیست از...
قیمت توافقی
بهارستان
1399/02/01 ساعت 10:48
ادمینی کار در منزل برای آقا و خانومادمینی کار در منزل برای آقا...
قیمت توافقی
پردیس
1403/05/23 ساعت 16:22