قیمت ماشین سنگین دست دوم

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/05/13 ساعت 12:03
جزئیات آگهی
شناسه: 18164
تعداد نمایش: 31
انقضا: 1404/06/13 ساعت 11:53
دسته: سنگین
توضیحات

اگر از گاراژداران یا رانندگان ماشین‌های سنگین هستید، قطعا می‌دانید که خرید ماشین‌های سنگین دست دوم کمی چالش برانگیز است، زیرا این ماشین‌ها برای کارهای سنگین و با ریسک بالا مورد استفاده قرار میگیرند، و معمولا استهلاک بالایی دارند، و اگر یک ماشین سنگین دست دوم مستهلک را خریداری کنید باید در کمتر از دو سال هم قیمت یک ماشین سنگین صفر برایش خرج کنید.

 اگر قصد خرید انواع ماشین آلات سنگین از جمله تریلر، اتوبوس، کامیونت، یدک‌کش و کامیون را دارید، ما را تا پایان این آگهی همراهی کنید، زیرا تمامی نکات مهم جهت خرید ماشین‌های سنگین دست دوم را شرح خواهیم داد.

ماشین‌های سنگین جهت کارهای عظیم و سودآور استفاده می‌شوند، پس اگر قصد دارید ماشین سنگین دست دوم خریداری کنید باید ماشین سنگینی با کمترین استهلاک را انتخاب کنید تا عمر مفید بالایی داشته و خرج تراشی نکند.

برای خرید انواع ماشین سنگین دست دوم باید به نکات زیر توجه کنید:

  • قدرت موتور: ابتدا باید مشخص کنید که ماشین سنگینی که قصد خرید آن را دارید، باید از عهده چه کارهایی بر بیاید. اگر قصد جابجا کردن اجسام سنگین، نظیر آهن‌آلات را دارید، بهتر است ماشینی با قدرت بیش از 400 اسب بخار را خریداری کنید.
  • سلامت موتور: برای حصول اطمینان از سلامت موتور بهتر است ابتدا کمی با ماشین رانندگی کرده و به صدای موتور و لرزش‌های آن توجه کنید. سپس باید دود خروجی از اگزوز را بررسی کنید، این دود نباید سفید باشد. در نهایت خود موتور را بررسی کنید و توجه کنید که آیا پیچ و مهره‌های آن قبلا باز شده‌اند یا خیر.
  • سلامت گیربکس: برای بررسی سلامت گیربکس باید به لرزش‌های دنده در هنگام شروع به حرکت دقت کنید و به تمامی صداهای ماشین به هنگام تعویض دنده گوش دهید. گیربکسی که در بالاترین سطح سلامت نباشد نه تنها خرج تراش است بلکه می‌تواند حادثه آفرین نیز باشد.
  • بررسی سند خودرو، بیمه و سوابق تعمیرات: جنگ اول به از صلح آخر؛ بهتر است بی رودربایستی تمامی مدارک را بررسی کرده و از سوابق تعمیرات و نگهداری خودرو به خوبی مطلع شوید. هر کدام از قطعات تعویض شده داستانی تلخ برای گفتن دارند.
  • سلامت تایرها و شاسی: تایرهای سالم یک نعمت بزرگ هستند و شما را از پرداخت هزینه تعویض در ابتدای کار معاف می‌کنند. شاسی سالم نیز بسیار مهم است، زیرا مسئولیت سنگین حمل بار را بر دوش می‌کشد.
  • سلامت بدنه: قیمت انواع خودرو با کوچکترین مشکل در بدنه به شدت افت می‌کند، زیرا مشکل فقط بدنه نیست. هر تصادف خسارت‌های جانبی فراوانی دارد که کم‌اهمیت‌ترین آن خوردگی بدنه است. برای بررسی بدنه از آهنربا استفاده کنید، اگر آهن‌ربا به قسمتی از بدنه نچسبد یعنی آن قسمت بتونه شده است.
  • بررسی سیستم تعلیق: کوچکترین مشکل در سیستم تعلیق ماشین سنگین می‌تواند آسیب زیادی به همراه داشته باشد. تفاوتی ندارد که خودرو شما با چه میزان دست‌اندازی دست و پنجه نرم می‌کند، زیرا سیستم تعلیق ناکارآمد در یک چاله کوچک نیز خسارت آفرین است.
  • ظاهر ماشین سنگین دست دوم: رانندگان ماشین سنگین توجه فراوانی به سلامتی و ظاهر ماشین دارند، اما بهتر است از نبود کوچکترین مشکل در تمامی نقاط خودرو اطمینان حاصل کنید. روکش صندلی، کف ماشین، چراغ‌ها، راهنماها و... همه باید کنترل شوند.
  • بررسی کارکرد خودرو: کارکرد خودرو بسیار مهم است، زیرا ماشین سنگین برای کارهای پرریسک استفاده می‌شود و کارکرد بالاتر استهلاک بیشتر را به همراه دارد. پیش از خرید، تمامی ضمانت‌نامه‌ها و اسناد مربوطه را بررسی کنید تا از میزان کمارکرد ماشین اطمینان حاصل نمایید.

قیمت ماشین سنگین دست دوم

قیمت ماشین‌های سنگین دست دوم به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها شامل برند، مدل، سال ساخت، وضعیت فنی و ظاهری ماشین و میزان کارکرد آن است. برندهای معتبر و مدل‌های جدیدتر معمولاً قیمت بالاتری دارند. وضعیت فنی نیز تأثیر زیادی دارد؛ اگر ماشین به خوبی نگهداری شده و تعمیرات دوره‌ای آن به‌روز باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. 

علاوه بر این، وضعیت بازار و نوسانات اقتصادی نیز بر قیمت ماشین‌های سنگین دست دوم تأثیر می‌گذارد. در مواقعی که تقاضا برای این نوع وسایل نقلیه بالا باشد، قیمت‌ها افزایش می‌یابند و در مواقع رکود اقتصادی، ممکن است قیمت‌ها کاهش یابد. همچنین، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آینده نیز می‌تواند بر تصمیم خریداران و قیمت نهایی تاثیر بگذارد.

تمامی ماشین‌های سنگین دست دوم در مجموعه ما تست شده و آماده به کار هستند، و شما خریداران عزیز می‌توانید با مراجعه به مجموعه ما انواع ماشین سنگین دست دوم، در حد نو را پس از بررسی کامل و حصول اطمینان از سلامت خودرو، با قیمت واقعی خریداری نمایید.

استان
تهران
1 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
فروش اقساطی ایسوزو 8 تنفروش اقساطی ایسوزو 8 تن
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 13:30
قیمت ماشین سنگین صفرقیمت ماشین سنگین صفر
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 14:22
قیمت کامیون اسکانیا صفرقیمت کامیون اسکانیا صفر
قیمت توافقی
تهران
1403/05/13 ساعت 11:47
قیمت کامیون کمپرسی ولوو n10قیمت کامیون کمپرسی ولوو n10
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 10:35
قیمت ماشین سنگین اقساطیقیمت ماشین سنگین اقساطی
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 14:34
خرید ماشین سنگین از دم قسط ایسوزوخرید ماشین سنگین از دم قسط...
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 09:24