قیمت ماشین سنگین صفر

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/13 ساعت 14:22
جزئیات آگهی
شناسه: 14512
تعداد نمایش: 57
انقضا: 1404/03/14 ساعت 14:07
دسته: سنگین
توضیحات

یک وسیله نقلیه به عنوان یک خودروی سنگین شناخته می‌شود؛ اگر جرم ناخالص آن یا جرم کل تریلر بیش از 4.5 تن باشد. وزن حداکثر یک وسیله نقلیه، وزنی است که می‌تواند در هنگام بارگیری کامل داشته باشد، همانطور که توسط سازنده مشخص شده است.

به عنوان مثال، وسایل نقلیه سنگین عبارتند از:

  • نیمه تریلرها
  • کامیون های باربری 
  • اتوبوس های مسافربری
  • حامل های وسایل نقلیه
  • وسایل نقلیه دام و سایر وسایل کشاورزی
  • جرثقیل های متحرک و سایر وسایل نقلیه با اهداف خاص

قیمت نمایندگی ماشین سنگین صفر

نمایندگی‌ها در مقایسه با بازار، ماشین‌های سنگین را با قیمت مناسبی به فروش می‌رسانند. به همین دلیل است که اکثر مشتریان دوست دارند که ماشین را از نمایندگی تهیه کنند. 

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی محل خود، ماشین سنگین صفر مورد نظرتان را تهیه کنید. قیمت ماشین‌های سنگین وارداتی اروپا در مقایسه نوع ایرانی و چینی بالا است؛ زیرا دارای کیفیت بالایی هستند.

قیمت ماشین‌های سنگین چینی

ماشین‌های سنگین چینی در مقایسه با انواع اروپایی، قیمت کمتری دارند. اگرچه می‌توان ادعا کرد که نوسان قیمت دلار بر قیمت این ماشین‌ها هم به شدت تاثیر گذاشته است. 

امروزه برخی از شرکت‌های ایرانی توانسته اند، نمایندگی واردات خودروهای چینی را دریافت کنند. شما می‌توانید در سایت‌های این شرکت‌ها برای خرید خودروی سنگین مورد نظر خود ثبت نام کنید.

قیمت ماشین‌های سنگین تولید داخلی

قیمت ماشین‌های سنگین تولید داخلی با توجه به شرایط بازار مشخص می‌شود. با توجه به شرایط بازار، نرخ دلار عامل تاثیرگذاری است. شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از مهم ترین تولیدکنندگان داخلی به شمار می‌روند. با توجه به مصاحبه‌هایی که با مشتریان به عمل آمده، برخی کیفیت سایپا و برخی دیگر محصولات ایران خودرو را می‌پسندند.

شما می‌توانید قبل از خرید خودرو، با کارشناسان مشاوره داشته و در نهایت تصمیم مناسبی بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت‌های تولیدی از جدیدترین تغییرات قیمت خودروها باخبر شوید. در بسیاری از موارد، هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری است. 

امروزه بسیاری از شرکت‌های تولیدی با ارائه تسهیلاتی می‌توانند خودروهای مورد علاقه مشتریان را در بازه زمانی کوتاهی در اختیار مشتریان قرار دهند. این سیاست کمک می‌کند تا بتوان بر تعداد مشتریان افزود.

مشتریان راضی

امروزه بسیاری از شرکت‌ها با اجرای سیاست‌ مشتری مداری، سعی می‌کنند که بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. شما می‌توانید قبل از خرید خودرو از رضایت مشتریان قبلی با خبر شوید. این قضیه در تصمیم به خرید شما در حد بسیار زیادی تاثیرگذار است. دریافت تایید از مشتریان یکی از مهم ترین رویه‌هایی است که شرکت‌ها خود را نسبت به آن متعهد می‌دانند.

تغییرات قیمت ماشین‌های سنگین

شما می‌توانید علی رغم تغییرات شدید قیمت در بازار، خودروی سنگین مورد علاقه خود را به قیمت مناسب از ما خریداری کنید. در ضمن ما می‌توانیم نیاز برخی از شرکت‌ها را نیز برآورد کرده و خودروها را به صورت عمده نیز به فروش برسانیم. رضایت مشتریانی که از محصولات و خدمات ما استفاده کرده اند می‌تواند گواهی بر گفته‌های ما باشد. شما می‌توانید قبل از خرید خودروها با کارشناسان فروش ما مشورت کرده و بهترین خرید را تجربه کنید. رضایت شما مهم ترین هدف نهایی ما است و ما برای این هدف تلاش می‌کنیم.

جهت رضایت مشتریان، نمایندگی ما تمام توان خود را مورد بهره‌گیری قرار داده است. پرسنل ما نیز برای جلب رضایت شما، تمام توان اداری و اجرایی خود را به کار انداخته‌اند. با نگاهی به آمار مشتریان قبلی می‌توانید صحت ادعای ما را در این مورد متوجه شوید.

در صورتی که دوست دارید خودروی سنگینی را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم که با ما تماس بگیرید. به طور یقین از قیمت‌های ما راضی خواهید بود. کیفیت خودروهای فروشی از زمان تاسیس شرکت تا به حال به نحوی بوده که درصد بالایی از مشتریان راضی بوده اند. نظرات مشتریان راضی نشان دهنده کیفیت بالای ماشین‌ها و خدمات ما است.

استان
تهران
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت اسکانیا r450 صفرقیمت اسکانیا r450 صفر
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 13:18
خرید ماشین سنگین از دم قسط ایسوزوخرید ماشین سنگین از دم قسط...
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 09:24
فروش اقساطی ایسوزو 8 تنفروش اقساطی ایسوزو 8 تن
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 13:30
قیمت ماشین سنگین دست دومقیمت ماشین سنگین دست دوم
قیمت توافقی
تهران
1403/05/13 ساعت 12:03
قیمت کامیون اسکانیا صفرقیمت کامیون اسکانیا صفر
قیمت توافقی
تهران
1403/05/13 ساعت 11:47
قیمت ماشین سنگین اقساطیقیمت ماشین سنگین اقساطی
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 14:34