نصب پارتیشن شیشه ای

نحوه نصب پارتیشن در مکان های متفاوت بستگی به نوع پارتیشن شیشه ای دارد. در واقع با انتخاب نوع پارتیشن مراحل نصب ممکن است متفاوت، کمتر و یا بیشتر شوند. ما در این مطلب مراحل نصب پارتیشن شیشه ای را به طور کامل برای شما توضیح می دهیم. 

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

  1. انتخاب نوع شیشه پارتیشن
    پارتیشن های شیشه ای دارای انواع متفاوتی هستند که با توجه به سلیقه مشتری و یا با توجه به مکان نصب انتخاب می شوند. کارشناسان مربوطه بهترین نوع پارتیشن برای استفاده در محل مورد نظر را به مشتری پیشنهاد می دهند. پارتیشن های تک جداره، دوجداره، ریلی متحرک، فریم دار،فریم لس و ... از انواع پر کاربرد پارتیشن های شیشه ای هستند. پارتیشن شیشه ای مات یکی از انواع پارتیشن های پرکاربرد است که می تواند محیطی خصوصی را برای شما فراهم کند.
  2. اندازه گیری و طراحی
    در مرحله بعد باید مکان دقیق پارتیشن ها اندازه گیری شود تا پارتیشن ها بر اساس اندازه های دقیق تولید شوند. علامت گذاری که برای نصب پارتیشن انجام می شود توسط ابزارهای دقیقی مانند دوربین و تراز لیزری انجام می شود. ابعادی که برای ساخت پارتیشن مورد نیاز است حتما باید توسط تکنسین ماهر اندازه گیری شود. کارشناسان از شرکتی که نصب پارتیشن به آن ها محول شده است وظیفه دارند نوع و ضخامت شیشه، اندازه و نوع یراق آلات مورد استفاده را مشخص کنند.
  3. برش شیشه
    با توجه به اندازه هایی که برای پارتیشن مورد نظر به دست آمده است شیشه های مخصوص و از قبل انتخاب شده ( معمولی، سکوریت، چند جداره، و ...) برش داده می شوند. برش شیشه ها توسط ابزار مخصوص و بسیار دقیق انجام می شود.
  4. رنگ کاری پروفیل
    پروفیل های مورد استفاده برای پارتیشن های شیشه ای به صورت کوره ای و یکدست رنگ می شوند.
  5. نصب ابزار و یراق آلات مخصوص
    برای نصب پارتیشن های شیشه ای در ساختمان ها یا ادارات به ابزار و یراق آلات مخصوصی نیاز است. این یراق آلات بسته به نوع شیشه و پارتیشن متفاوت خواهند بود. استفاده از یراق آلات برند های معتبر می تواند نتیجه نهایی نصب پارتیشن را مطلوب تر کند. نصب یراق آلات در هنگام نصب و توسط افراد ماهر صورت می گیرد.
  6. نصب فریم و جوشکاری
    اغلب پارتیشن های شیشه ای دارای فریم هایی می باشند که علاوه بر زیبایی امنیت آن ها را نیز بیشتر می کند. برای پارتیشن های شیشه ای،فریم های مورد استفاده از نوع پروفیل آلومینیوم و یا استیل هستند. این پروفیل ها با توجه به اندازه های برش داده شده شیشه، ساخته می شوند و اگر به صورت توکار و برای پارتیشن های ثابت نصب شوند در بالا و پایین پارتیشن قرار خواهند گرفت که از دید ناظر بیرونی پنهان خواهند ماند. فریم پارتیشن های متحرک قابل رویت است و در دو مرحله قبل از نصب پارتیشن شیشه ای و بعد از آن بر روی آن نصب می شوند. بخش ثابت فریم قبل از پارتیشن و بخش های متحرک بعد از نصب پارتیشن به آن اضافه خواهند شد. پروفیل های آلومینیوم و یراق آلات استیل با استفاده از جوشکاری و مته های مخصوص در محل مناسب خود نصب می شوند.
  7. پولیش کاری
    بعد از انجام مراحل نصب یراق به پارتیشن و پارتیشن به سطح ثابت در مرحله پایانی پولیش کشیدن شیشه و یراق آلات باعث جلا بخشیدن به پارتیشن خواهد شد.

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن چقدر طول می کشد؟

زمان نصب پارتیشن ها براساس حجم پروژه می تواند متفاوت باشد. اما در نهایت برای فضاهایی مانند ادارات این پروژه با استفاده از نیروی کار فنی و متخصص می تواند زمانی بین یک تا دو روز داشته باشد. نصب پارتیشن در مکان های کوچک تر و برای حجم کمتر در مدتی حدود چند ساعت انجام پذیر است.

در آخر به این نکته توجه کنید که در نصب پارتیشن تمامی موارد مربوط به استانداردهای ارتفاع و نصب شیشه بر عهده شرکت اجرا کننده است. شرکت های سازنده بعد از نصب ملزم به ارائه خدمات پس از فروش و تضمین پروژه می باشند. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش پارتیشن شیشه ای با مشاوران مجرب گروه ساز و کار تماس بگیرید.

نصب پارتیشن چقدر طول می کشد؟

ساخت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای بسیار کاربردی و مینیمال است و همه فضاها را به سبکی ویژه و نوین می تواند جداسازی کند و محیط را برای شما کاربردی تر کند و باعث شود بتوانید استفاده بیشتری از محیط ببرید. با توجه به این کاربردها، ساخت پارتیشن شیشه ای رونق گرفت و سبک جدیدی از تولید پارتیشن شیشه ای پا به این عرصه گذاشت. ساخت پارتیشن شیشه ای در مجموعه ساز و کار با پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات صورت می گیرد و همین امر باعث شده است بهترین کیفیت و نتیجه را از محصولات این تیم به دست آورید. آموزش ساخت پارتیشن شیشه ای و بازاریابی آن توسط تیم آریا ساز و کار نیز صورت می گیرد و در صورتی که تمایل به آن دارید، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام و... به ما پیام دهید، تا ما اطلاعات بیشتر را در اختیارتان قرار دهیم و شما را راهنمایی کنیم. از آنجایی که پارتیشن شیشه ای توسط ساز و کار به وسیله پیشرفته ترین دستگاه ها و متریال ساخته می شود، کیفیت بسیار بالایی را در بر دارد. جهت خرید این محصول از سایت ما، می توانید به قسمت محصولات مراجعه و در آنجا سفارش خود را ثبت کنید. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.

نمونه کار ساخت پارتیشن شیشه ای سازو کار

نمونه کارهای ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای را در ادامه برای شما به نمایش گذاشته ایم:

نمونه کار ساخت پارتیشن شیشه ای سازو کار

نمونه کار نصب پارتیشن شیشه ای سازو کار

نمونه ساخت پارتیشن شیشه ای سازو کار

نصب پارتیشن شیشه ای سازو کار

نوشتن دیدگاه