کارت رله قدرت 30 آمپر 12 و 24 ولت

قیمت: 350,000 تومان 350000 تومان
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/05/30 ساعت 19:07
جزئیات آگهی
شناسه: 19501
تعداد نمایش: 19
انقضا: 1403/06/29 ساعت 19:07
توضیحات
خرید برد رله قدرت 30 آمپر
تعداد کانال خروجی: 2 کانال
ولتاژ تحریک: 12 ولت و 24 ولت AC و DC
جریان رله ها: 30 آمپر
تعداد کنتاکت: یک
نصب به صورت ریلی
گارانتی یک ساله
قابل تولید به صورت سفارشی

-دارای نشانگر LED وضعیت قطع یا وصل بودن هر کانال
-دارای دیود هرزگرد محافظ جریان برگشتی رله و حفاظت از تجهیزات الکترونیکی حساس تابلو مانند PLC ، سنسور ها و …
-افزایش چند برابری طول عمر کنتاکت رله ها به دلیل استفاده از جرقه گیر و خال زدن کمتر کنتاکت های رله
-دارای ترمینال های جداشونده
-نصب در تابلو برق به صورت ریلی

**قابل تولید به صورت سفارشی با نام، برند و اطلاعات تماس شما

توضیحات :
یکی از مهمترین و پر استفاده ترین تجهیزات قطع و وصل جریان الکتریکی در سیستم های برق و اتوماسیون صنعتی ، رله ها و کنتاکتور ها هستند.
در حوزه برق و اتوماسیون صنعتی از کنتاکتور ها معمولا برای قطع و وصل تجهیزات قدرت توان بالا و یا بار های قدرت سه فاز استفاده میشود در حالی که از رله ها معمولا در سیستم های فرمان کنترل توان پایین و برای قطع و وصل جریان های تک فاز و یا ولتاژ های DC پایین تر مانند 24 ، 48 ، 60 و … و همچنین ایزولاسیون و حفاظت و تقویت جریان خروجی تجهیزات کنترل و فرمان استفاده میشود.
علاوه بر قطع و وصل ، از رله ها به عنوان تجهیزی برای ایزولاسیون بین دو منبع پتانسیل مختلف و همچنین به عنوان افزاینده توان ولتاژ و جریان خروجی مدار فرمان نیز استفاده میشود. با استفاده از رله میتوان با جریان کنترلی بسیار ضعیف ، تجهیزاتی با جریان نامی بالاتر را قطع و وصل نمود.
کارت رله یا برد رله یا رله برد ، به دلیل قیمت بسیار کمتر ، نصب ساده تر روی ریل ، حجم کمتر سیم کشی و کاهش هزینه و زمان ، تعویض سریع و آسان کل برد ، اشغال فضای کمتر در تابلو و … جایگزین رله و پایه رله های ریلی شده اند. در این محصول یک سر بوبین تحریک رله ها از داخل برد متصل ( جامپر ) شده اند و دیگر نیازی به سیم بندی اضافی و استفاده از جامپر نیست.
در این محصول برای هر کانال رله یک پل دیود مجزا تعبیه شده است. این قابلیت باعث میشود که بتوان در ورودی فرمان رله برد ، هم به صورت صفر مشترک و هم به صورت یک مشترک ( NPN و PNP ) از رله ها استفاده کرد. همچنین هر رله بر روی یک سوکت مجزا نصب میگردد که باعث میشود در صورت خرابی احتمالی هر یک از رله ها بتوان به سادگی آن را تعویض نمود. ویژگی مهم دیگر این کارت رله استفاده از ترمینال های جدا شونده در ورودی ها و خروجی های برد است.
برای انتخاب رله برد مناسب برای کاربرد مورد نظر خودتان باید به مشخصات مختلف کارت رله مانند برند رله ی مورد استفاده ، تعداد کانال رله ها ، ولتاژ تحریک بوبین رله ها ، جریان کنتاکت ها ، تعداد کنتاکت های هر رله ، در دسترس بودن ترکیب کامل کنتاکت های COM و NO و NC متصل به سوکت ها ، فیوز مناسب در فرمان ورودی ، قابل تعویض بودن رله ها ، جدا شونده بودن کانکتور های متصل به برد رله ، نگهدارنده ریلی قفل شونده استاندارد و …. توجه نمایید.
جریان لازم برای تحریک بوبین رله هر کانال از برد رله کمتر از 40 میلی آمپر است. به همین دلیل برای تبدیل کنتاکت های معمولا ترانزیستوری و جریان پایین اکثر سنسور های اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق و همچنین تیغه های جریان پایین سایر تجهیزات برق صنعتی و یا خروجی های PLC در اتوماسیون صنعتی و … مناسب بوده و میتوان برای تکمیل مدار فرمان از این کارت رله استفاده کرد.
به دلیل استفاده از دیود هرزگرد محافظ ، جریان برگشتی بوبین رله تخلیه شده و باعث خرابی تجهیزات حساس طبقه قبل مانند خروجی های ترانزیستوری ، سنسور ها و نشانگر ها ، PLC ها و HMI ها و … نمیشود. همچنین به دلیل استفاده از مدار حفاظت مجزا برای LED نمایشگر وضعیت رله ها ، برخلاف اکثر کارت رله های موجود در بازار ، سوختن LED باعث از کار افتادن رله آن کانال نمیشود و رله به عملکرد خود ادامه می دهد و نیازی به تعویض کامل کارت رله نیست.
قابلیت های اختصاصی :
در این برد رله قدرت از نگهدارنده ریلی اختصاصی استاندارد مستحکم قفل شونده ( مانند مینیاتوری ، کنتاکتور ، PLC و … ) استفاده شده است. این نگهدارنده به راحتی بر روی ریل قرار میگیرد و کاملا محکم روی آن فیکس میشود. همچینین برای برداشتن از روی ریل ، با باز کردن قفل به راحتی جدا میشود. این نگهدارنده علاوه بر استفاده آسان و سریع ، ظاهری شکیل تر و حرفه ای تری دارد.
استان
تهران, تهران
3 هفته پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
بیل مکانیکی 400 آماده به کار بیل مکانیکی 400 آماده به کار
قیمت توافقی
تجریش
1403/06/02 ساعت 20:42
خرید و قیمت انواع دستگاه تسمه کش و ملزومات بسته بندی خرید و قیمت انواع دستگاه...
قیمت توافقی
تهران
1403/06/18 ساعت 11:15
فروش جت هیتر صنعتی گازی ، گازوئیلی و برقی فن دارفروش جت هیتر صنعتی گازی ،...
0 تومانکرج
1403/06/25 ساعت 12:43
فروش انواع ریموت کنترل جرثقیل سقفی فروش انواع ریموت کنترل...
قیمت توافقی
تهران
1403/06/04 ساعت 23:40
راه اندازی خط تولید دستگاه زغال09125931997راه اندازی خط تولید دستگاه...
قیمت توافقی
تهران
1403/06/17 ساعت 10:06
اینورتر دانفوس fc302اینورتر دانفوس fc302
قیمت توافقی
تهران
1403/05/28 ساعت 03:18