کار در منزل روسری اصفهان

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/13 ساعت 11:10
جزئیات آگهی
شناسه: 14484
تعداد نمایش: 784
انقضا: 1404/03/14 ساعت 10:58
توضیحات

 کار در منزل روسری اصفهان، راهی برای کسب درآمد در خانه است. ما باتوجه‌به نیاز مجموعه خود در زمینه تولید شال و روسری، به نیروهای متعهد، باتجربه و با اخلاق نیاز داریم تا بتوانند کار خود را در منزل انجام دهند. اگر شرایط کار در منزل را دارید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا با بررسی شرایط شما و همچنین توضیح در مورد نوع کار، مراحل استخدام را انجام دهیم.

کسب درآمد با کار در منزل روسری اصفهان

 کسب درآمد همیشه برای بسیاری از خانم‌ها دغدغه بوده و هست. چرا که وظایف خانم‌ها در منزل بسیار زیاد بوده و مسئولیت مراقبت از فرزندان، خانه‌داری و... را برعهده دارند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از خانم‌ها روی به کار در منزل بیاورند. اگر شما هم از آن دسته از بانوان خانه‌داری هستید که می‌خواهید درآمد خوبی داشته باشید، ولی درعین‌حال شرایط زندگی شما اجازه نمی‌دهد که از منزل خارج شوید؛ وقت آن رسیده که کار در منزل روسری اصفهان را امتحان کنید.

 کار در منزل روسری اصفهان روشی برای کسب درآمد در خانه است. شما با استخدام در مجموعه ما، بر اساس توانایی خود تعدادی روسری دریافت می‌کنید که باید آن‌ها را کاملاً تمیز و مرتب بسته‌بندی نمایید. پس از بسته‌بندی هر روسری، درآمد شما پرداخت خواهد شد و می‌توانید با خیالی راحت مجدداً سفارش دریافت کنید.

شرایط کار در منزل روسری اصفهان

 ما به دنبال نیروهای متعهد و با اخلاق برای استخدام کار در منزل روسری اصفهان هستیم. برای ورود به این شغل نیازی به سابقه کار نیست و می‌توانید صرفاً با ارائه مدارک شناسایی و اطلاعات فردی خودتان استخدام شوید. در صورت نیاز به این شغل، حتماً باید شرایط زیر را داشته باشید: 

  •  داشتن مدارک تحصیلی از دیپلم به بالا
  •  داشتن روحیه خلاق و پرانرژی برای انجام کارها
  •  داشتن تعهد کاری و خوش‌قول بودن
  •  داشتن نظم کاری برای تحویل به‌موقع سفارشات
  •  داشتن تلفن پاسخگو برای ارتباط و پیگیری سفارشات
  •  داشتن آدرس مشخص در اصفهان برای تحویل سفارشات

رده سنی برای استخدام کار در خانه روسری اصفهان 

 همه افراد در هر بازه سنی از 15 سال تا 70 سال در صورت داشتن توانایی کار در منزل، می‌توانند استخدام شوند. هیچ محدودیتی سنی برای استخدام افراد وجود ندارد. فقط باید توانایی جسمی و روحی فرد بررسی شود و مطابق با آن سفارشات به فرد تحویل داده گردد.

جنسیت مورد نیاز برای استخدام

 برای استخدام کار در منزل روسری اصفهان هیچ جنسیت مشخصی وجود ندارد. هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند به‌عنوان شغل دوم این نوع شغل را انتخاب کنند و از درآمد بالای آن بهره‌مند شوند. فقط در صورت داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری با ما در تماس باشید.

میزان حقوق کار در منزل روسری اصفهان 

 میزان حقوق کار در منزل باتوجه‌به میزان فعالیت شما تعیین می‌شود. به دلیل اینکه توانایی هر فرد برای بسته‌بندی و ارائه روسری‌های مختلف متفاوت است، نمی‌توان حقوق ثابتی را برای شما عزیزان در نظر گرفت. به‌ازای هر روسری بسته‌بندی‌شده به شما یک دستمزد تعلق می‌گیرد. هر چقدر بتوانید در طول روز روسری‌های بیشتری را بسته‌بندی کنید، حقوق شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 حقوق کار در منزل روسری اصفهان به‌صورت ماهانه یا هفتگی به افراد پرداخت می‌شود. می‌توانید باتوجه‌به نظر خودتان زمان واریز حقوق را مشخص کنید. همچنین در مواقعی که نیاز به درآمد بیشتر دارید، می‌توانید سفارشات بیشتری را نیز دریافت کنید تا درآمد شما حتی در یک بازه زمانی کوتاه افزایش پیدا کند. انعطاف‌پذیری برای دریافت سفارشات روسری جهت کار در منزل بسیار زیاد است.

مدارک مورد نیاز برای استخدام کار در منزل روسری اصفهان

 درصورتی‌که باتوجه‌به شرایط کار در منزل برای بسته‌بندی روسری در اصفهان قصد استخدام در این زمینه را دارید، می‌توانید همین حالا مدارک مورد نیاز برای استخدام را آماده کنید. باتوجه‌به اینکه این شغل نیازی به رزومه ندارد، فقط با ارائه مدارک شناسایی خودتان می‌توانید در آن استخدام شوید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر برای استخدام  برای کار در منزل و همچنین نحوه ارسال مدارک، کافی است با ما در تماس باشید.

استان
اصفهان
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
ادمینی کانال کار در منزل اقا وخانم ادمینی کانال کار در منزل اقا...
قیمت توافقی
احمدآباد
1403/06/09 ساعت 21:33
مشاوره و درمان طب سنتیمشاوره و درمان طب سنتی
قیمت توافقی
مشهد
1402/09/14 ساعت 19:33
کار در منزل بسته بندی هلکار در منزل بسته بندی هل
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 12:11
استخدام تایپیست اینترنتی  از کل کشوراستخدام تایپیست اینترنتی از...
قیمت توافقی
بهارستان
1399/02/18 ساعت 10:50
شماره تلفن کار در منزل بسته بندیشماره تلفن کار در منزل بسته...
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 09:47
استخدام مترجم دورکار در  کل کشوراستخدام مترجم دورکار در کل...
قیمت توافقی
بهارستان
1399/05/29 ساعت 11:40