کار در منزل تسبیح

قیمت توافقی
تاریخ درج 1403/03/13 ساعت 11:32
جزئیات آگهی
شناسه: 14487
تعداد نمایش: 461
انقضا: 1404/03/14 ساعت 11:24
توضیحات

 مشاغل مختلفی تحت عنوان کار در منزل وجود دارند. حتماً تا کنون آگهی‌های گوناگونی همچون بسته‌بندی اقلام دارویی و مواد غذایی، مونتاژ گل، عروسک و غیره را دیده‌اید. یکی دیگر از مشاغلی که می‌خواهیم در این زمینه به شما معرفی کنیم، کار در منزل تسبیح است. با وجود اینکه ساخت تسبیح به مهارت خاصی نیاز نداشته و سرمایه و لوازم اندکی می‌طلبد، اما می‌تواند یک منبع درآمد عالی به‌حساب آید. این شغل بسیار آسان است و همه حتی افراد با توان کم‌حرکتی یا سالمند نیز می‌توانند از عهده آن برآیند. تنها کافی است که با شماره‌های درج شده در این آگهی تماس گرفته و همکاری‌تان را با ما آغاز کنید.

کار در منزل ساخت تسبیح چگونه است؟ 

 معمولاً در این شغل با درآمد متوسط از شما خواسته می‌شود که دانه‌های رنگی تسبیح را در قالب مجموعه 33 یا 99 عددی مونتاژ کنید. برای انجام این شغل مهارت خاصی لازم نیست و همه اشخاص در هر رده سنی و با هر سطح توانایی می‌توانند از عهده انجام آن برآیند. ردکردن مهره‌های مختلف در اندازه‌ها و رنگ‌های گوناگون از نخ و در نهایت مونتاژ آن به شکل تسبیح‌های موجود در بازار نهایت فعالیتی است که باید انجام دهید. به همین دلیل شغل ساخت تسبیح در خانه را به خانم‌های خانه‌دار، سالمندان، نوجوانان و افراد کم‌توان حرکتی پیشنهاد می‌دهیم. بدین ترتیب این افراد نیز می‌توانند از درآمد معقول بهره‌مند شوند.

مزایا و معایب فعالیت در عرصه ساخت تسبیح در خانه 

 کار در منزل تسبیح مانند بسیاری از مشاغل خانگی دیگر مزایا و معایب خاص خود را دارد. از جمله مزایای این شغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  •  امکان ساخت تسبیح در منزل
  •  عدم نیاز به داشتن مهارت خاص
  •  عدم نیاز به آموزش و یادگیری خاص
  •  دارای ریخت‌وپاش و کثیف‌کاری کم
  •  عدم وجود محدودیت سنی یا تحصیلی
  •  بسیار آسان و بدون دردسر

 یکی از مزایای کار در منزل این است که شما نیازی به‌صرف وقت و هزینه برای رفت‌وآمد ندارید. این به شما امکان می‌دهد زمان خود را به طور انعطاف‌پذیر مدیریت کنید و هر زمان که بخواهید، به کار خود بپردازید. این فرصت به شما اجازه می‌دهد تا زمان کافی برای تفریح و همراهی خانواده داشته باشید و همچنین به‌راحتی زمان خود را برای انجام کارهای دیگر تنظیم کنید.

 البته این حرفه نیز معایب خاص خود را دارد و باید پیش از شروع به فعالیت در آن همه جوانبش را در نظر بگیرید. شغل ساخت تسبیح در خانه برای شما مناسب نیست، اگر: 

  •  از فعالیت‌های تکراری و بدون خلاقیت زود خسته شده و حوصله‌تان سر می‌رود.
  •  به دلایل مختلف از جمله مشکل بینایی یا لرزش دست، امکان کارکردن با اشیا بسیار کوچک همچون مهره را ندارید.
  •  از کودکان نوپا و خردسال نگهداری می‌کنید.

 لازم به ذکر است که برای این شغل هیچ نوع بیمه و مزایایی ارائه نمی‌شود و تنها مواد اولیه موردنیاز در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دستمزد ساخت تسبیح در منزل چقدر است؟ 

 مجموعه ما به‌منظور اشتغال‌زایی و کمک به افزایش درآمد خانوارها، شرایط همکاری به‌صورت کار در خانه را فراهم کرده است. خوشبختانه افراد زیادی از این راه توانسته‌اند مشغول به کار شده و به درآمد مناسبی دست یابند. البته معمولاً برای مشاغلی مانند ساخت تسبیح در خانه حقوق ثابت در نظر گرفته نمی‌شود. در واقع میزان دستمزد برای این کارها بر اساس تعداد سفارشات آماده شده توسط فرد در روز محاسبه می‌گردد؛ بنابراین هر چقدر کار بیشتری را در روز تحویل دهید، حقوق بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. همچنین تسویه‌حساب مونتاژ این وسیله در منزل به‌صورت هفتگی است؛ اما در صورت خوش‌حساب بودن می‌توانید حقوق ماهانه دریافت کنید.

منتظر معجزه نباشید!

 برای شروع نکردن هر حرفه‌ای تا دلتان بخواهد بهانه وجود دارد. سرمایه کافی ندارم، مهارت لازم را بلد نیستم و ده‌ها دلیل دیگر که اجازه شروع را به شما نمی‌دهند. اگر امروز دست روی دست بگذارید، به‌طورقطع در آینده شرایط ایده‌آلی برایتان پیش نخواهد آمد. ما به شما کار در منزل تسبیح را به‌عنوان گزینه‌ای عالی برای کسب درآمد پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا نیاز به سرمایه بالایی ندارد و در مقابل درآمد خوبی هم می‌تواند داشته باشد. همچنین در هر شرایط مکانی و زمانی می‌توانید از این شغل پول درآورید.

 باور کنید، با حداقل مهارت و حتی بدون آن هم می‌توان به درآمد قابل‌قبول رسید؛ بنابراین، منتظر شرایط ایده‌آل نباشید؛ چرا که احتمال اتفاق‌افتادن آن بسیار کم است. به‌جای دست روی دست گذاشتن با یک نظم و برنامه شخصی حسابی شغل خود را شروع کنید. ما به شما در مسیر رسیدن به آرزوهایتان کمک خواهیم کرد. برای این منظور تنها کافی است که با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس گرفته و همکاری‌تان را با ما آغاز نمایید.

استان
تهران
3 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
کار در منزل پاکدشت بسته بندیکار در منزل پاکدشت بسته بندی
قیمت توافقی
پاکدشت
1403/03/13 ساعت 10:52
ادمینی کانال کار در منزل اقا وخانم ادمینی کانال کار در منزل اقا...
قیمت توافقی
احمدآباد
1403/06/09 ساعت 21:33
استخدام  کار درمنزلاستخدام کار درمنزل
قیمت توافقی
احمدآباد
1403/06/09 ساعت 12:59
 ثبت نام سورس گرام ثبت نام سورس گرام
قیمت توافقی
تهران
1403/06/08 ساعت 16:45
کار در منزل با حقوق و مزایا بالا کار در منزل با حقوق و مزایا...
قیمت توافقی
الهیه
1403/02/14 ساعت 12:11
کادر منزل شاد و سالم بدون سرمایه و با آموزش رایگانکادر منزل شاد و سالم بدون...
قیمت توافقی
پردیسان
1402/10/19 ساعت 12:01