فروش سنگ لاشه فروش سنگ ورقه ای سنگ مالون

قیمت توافقی
اطلاعات تماس آگهی منقضی شده است!
تاریخ درج 1403/05/06 ساعت 13:55
جزئیات آگهی
شناسه: 17608
تعداد نمایش: 28
انقضا: 1403/06/05 ساعت 13:55
دسته: دفتر کار
توضیحات
آیا به دنبال سنگ لاشه با کیفیت بالا و در عین حال ارزان قیمت برای پروژه های ساخت و ساز و تزئینی خود هستید؟ مجموعه ما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش و اجرای سنگ های طبیعی از جمله سنگ لاشه و مالون، افتخار دارد که بهترین محصولات استخراج شده مستقیم از دل کوه را با قیمتی بی نظیر در اختیار شما قرار دهد. تخصص ما شامل فروش عمده سنگ های رنگی کوهی به سراسر کشور، ارائه بهترین قیمت برای سنگ فرش های مالون و لاشه ای است که می تواند هر محیطی را متحول سازد.

علاوه بر فروش، تیم متخصص ما در اجرای پروژه های زیباسازی از جمله آبنما به وسیله سنگ لاشه، آماده ارائه خدماتی نوآورانه و خلاقانه به شماست. استفاده از سنگ لاشه در ایجاد آبنماها، بافت و زیبایی طبیعی خود را به محیط اضافه کرده و جلوه ای بی نظیر به باغ و فضای باز شما می بخشد.

چه برای پروژه های بزرگ ساختمانی نیاز به سنگ داشته باشید و چه برای تزئین فضای داخلی و بیرونی منزل خود به دنبال سنگ لاشه با قیمت مقرون به صرفه هستید، مجموعه ما با داشتن گستره وسیعی از محصولات و خدمات، پاسخگوی نیاز های شما است.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ها، نحوه سفارش و جزئیات اجرایی پروژه هایتان با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و همراهی در تمامی مراحل اجرایی پروژه است.

استان
بلوار گیلان, رشت, گیلان
تهران دماوند گیلاوند
1 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت تشخیص چهرهدستگاه حضور و غیاب کارت و...
قیمت توافقی
اصفهان
1403/05/24 ساعت 13:50
قیمت سنگ طوسی دماوندقیمت سنگ طوسی دماوند
قیمت توافقی
پاکدشت
1403/06/05 ساعت 16:14
دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت تشخیص چهرهدستگاه حضور و غیاب کارت و...
قیمت توافقی
مدرس
1403/05/25 ساعت 10:01