دستگاه آسیاب ادویه بکردانه

قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/04/07 ساعت 10:38
جزئیات آگهی
شناسه: 15701
تعداد نمایش: 26
انقضا: 1404/05/30 ساعت 10:37
توضیحات

با افتخار گروه صنعتی بکردانه، تولید کننده پیشرو در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی، دستگاه آسیاب ادویه ای را معرفی می‌کند که توانایی خرد کردن بیش از 20 کیلوگرم ادویه در ساعت را دارد. این دستگاه با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا تولید شده و به مرحله تولید انبوه رسیده است.

 ویژگی‌های دستگاه آسیاب ادویه بکردانه

کیفیت بی‌نظیر پودر کردن: دستگاه آسیاب ادویه بکردانه، با تیغه‌های بسیار تیز و قدرتمند، ادویه‌جات را به پودر با کیفیت بالا تبدیل می‌کند. این محصول نیازی به الک کردن مجدد ندارد و کیفیت ادویه‌های پودر شده با آن بی‌نظیر است

انواع مدل‌ها: این دستگاه در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود از جمله: دستگاه‌های آسیاب صنعتی و نیمه‌صنعتی، دستگاه آسیاب کارگاهی، دستگاه آسیاب برقی، دستگاه آسیاب عطاری، دستگاه آسیاب قهوه و دستگاه آسیاب چکشی. بنابراین، شما می‌توانید بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

طراحی و ساخت با استانداردهای جهانی: دستگاه آسیاب بکردانه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رعایت استانداردهای بهداشتی و صنعتی، ساخته شده است. این دستگاه دارای بدنه‌ای مستحکم است که مقاومت بالایی در برابر شستشو و زنگ‌زدگی دارد.

صرفه‌جویی در انرژی: یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه، وجود اینورتر است که مصرف انرژی را تا 70 درصد کاهش می‌دهد. همچنین، فن خنک کننده تعبیه شده در دستگاه، عمر مفید آن را افزایش می‌دهد و مانع از بروز مشکلات احتمالی می‌شود.

قابلیت استفاده آسان: کار با دستگاه آسیاب ادویه بکردانه بسیار ساده است. کافی است ادویه یا ماده غذایی مورد نظر خود را در مخزن دستگاه بریزید و آن را روشن کنید. در صورت نیاز به آسیاب بیشتر، می‌توانید مجدداً مواد را در دستگاه قرار دهید تا به اندازه دلخواهتان برسید.

مزایای استفاده از دستگاه آسیاب ادویه بکردانه

استفاده از دستگاه آسیاب ادویه، به شما کمک می‌کند تا ادویه‌های تازه و باکیفیتی را در خانه یا محل کار خود تهیه کنید. این دستگاه مناسب برای استفاده در منازل، فروشگاه‌های فروش ادویه، رستوران‌ها و شرکت‌ها است و به دلیل وزن مناسب (تنها 50 کیلوگرم)، به راحتی قابل جابجایی است.

قیمت و مشاوره خرید

پیش از خرید دستگاه آسیاب ادویه بکردانه، می‌توانید قیمت و مشخصات محصولات ما را بررسی کنید. با توجه به نوسانات قیمت در بازار، لطفاً برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید. همچنین، ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدیوهای معرفی دستگاه آسیاب ادویه بکردانه، به وب‌سایت ما مراجعه کنید یا با شماره‌های تماس ما در ارتباط باشید. ما در کنار شما هستیم تا با بهترین دستگاه‌ها، به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کنیم.

گروه صنعتی بکردانه همراه مطمئن شما در تهیه بهترین ادویه‌جات

استان
اصفهان
کیلومتر 25 جاده اردستان . ناحیه صنعتی کمشچه . خیابان فرزانگان. خیابان کارآفرین . فرعی اول . گروه تولیدی بکردانه
2 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
دستگاه تولید زغال 09125931997 خط تولید زغال فشرده کوره صنعتیدستگاه تولید زغال...
قیمت توافقی
اختیاریه
1403/06/10 ساعت 15:25
خدمات سوراخکاری رادیال و ستونیخدمات سوراخکاری رادیال و ستونی
قیمت توافقی
تبریز
1403/06/24 ساعت 10:00
ماشینه یا رستوران؟ماشینه یا رستوران؟
قیمت توافقی
شهریار
1403/05/29 ساعت 11:04
سبد کشتارگاهی ، سبد مرغ گرمسبد کشتارگاهی ، سبد مرغ گرم
قیمت توافقی
زنجان
1403/05/28 ساعت 13:55
تولید و عرضه رزین پلی استر غیر اشباعتولید و عرضه رزین پلی استر...
قیمت توافقی
محمودآباد
1403/04/02 ساعت 15:09
کاشی سرویس بهداشتیکاشی سرویس بهداشتی
قیمت توافقی
اصفهان
1403/02/17 ساعت 15:00