خرید سگ حرفه ای نگهبان نژاد های خارجی

قیمت توافقی
اطلاعات تماس آگهی منقضی شده است!
تاریخ درج 1403/04/22 ساعت 13:48
مشخصات
نژاد دوبرمن
رنگ مشکی
جنسیت نر
نوع پوشش مو کوتاه
رنگ چشم آبی
جزئیات آگهی
شناسه: 16687
تعداد نمایش: 120
انقضا: 1403/05/21 ساعت 13:48
دسته: سگ
توضیحات
سگ نگهبان اصیل حرفه ای
واکسینه شده
انگل زدایی شده
نر و ماده
دارای برگه سلامت و شناسنامه دست اول به نام خودتان
گواهی اصالت مادام العمر
ارسال به تمامی شهر های ایران

سگ نگهبان "گارد" اصطلاحی است که برای سگ‌هایی با اندازه بزرگ و جثه متوسط رو به بالا استفاده می‌شود. این سگ‌ها از نژاد های نگهبان و مناسب نگهبانی از باغ و ویلا و آپارتمان و اشخاص میباشند
بسیاری از افراد بر این باورند که سگ‌های نگهبان را نمیتوان اجتماعی کرد و بیشتر باید انهارا در قفس یا لونه نگهدارند در صورتی که نژاد های نگهبان کاملاً میتوانند اجتماعی باشند و در زندگی روزمره ما استفاده شوند. این سگ ها از نژاد های اروپایی ( صربستانی اتریشی آلمانی و .... ) یا نژاد های آمریکایی ( آرژانتینی برزیلی کانادایی .... ) و یا از آسیا ( روسی ترکمن افقان ایران عراق ... ) پرورانیده شدند و در این مجموعه خدمت شما عرضه میگردند

عکس سگ های نگهبان
از جمله ویژگی‌های سگ نگهبان ، می‌توان به ظاهر با جذبه و با ابهت و جذاب آنها، وفاداری و فداکاری نسبت به صاحبانشان، و همچنین هوش بالا و آموزش‌پذیری آنها اشاره کرد. این سگ‌ها معمولاً به عنوان همراه وفادار و مناسب برای افراد تنها یا خانواده‌های کوچک و بزرگ شناخته می‌شوند.
همچنین این سگ ها برای افراد اوتیسم و نابینا و کم بینا و ناشنوا و کم شنوا و .... بسیار مناسب هستن و در انجام فعالیت های روزانه به آنها کمک میکنند.

با وجود ویژگی‌های مثبت زیاد، قیمت سگ های نگهبان معمولاً مناسب تر از میانگین قیمت سگ‌های دیگر است، مگر از نژادهای خاص و یا با خط خونی خاصی باشند. بنابراین، خرید و نگهداری این نوع سگ کم هزینه میباشد و هزینه نگهداری معقول تری از سگ های پا کوتاه دارند، و مزایای زیادی نیز دارد که می‌تواند ارزش خرید آن را افزایش دهد.

اگرچه اندازه ظاهری سگ‌های نگهبان بزرگ است، اما هوش و توانایی‌هایی که در سگ‌های کوچک نیز وجود دارد، در آن‌ها نیز مشاهده می‌شود. بر خلاف تصور عموم این سگ‌ها معمولاً به سرعت به صاحبشان وابسته می‌شوند و می‌توانند رابطه نزدیک و احساسی با او برقرار کنند.

می‌توانید از سگ‌های نگهبان (گلدن و ژرمن و روتوایلر و مالینویز ... ) به عنوان حیوان خانگی استفاده کنید. این سگ‌ها علاوه بر حس خشونت در حالت تدافعی شخصیت مهربان در ارتباط با خانواده خود دارند، و میتوانند گزینه مناسبی برای زندگی در خانه باشند. آن‌ها دارای ارتباط صمیمی با افراد خانواده خود می‌باشند و با تمامی اعضای خانواده با احترام برخورد می‌کنند.

سگ‌های نگهبان، علاوه بر هوش بالا، فعال و پرانرژی هستند که باعث می‌شود زمان مناسبی برای آموزش و توجه به آن‌ها را در نظر بگیرید همینطور شمارا وادار به تحرک و ورزش میکنند و از طرفی یه پایه همیشه ثابت ورزش و سلامت شما خواهند بود. آن‌ها همچنین با سایر حیوانات و افراد دیگر نیز ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که این سگ‌ها نسبت به سگ های کوچک آپارتمانی به مریضی مقاوم تر هستند و زمان کمتری برای مراقبت های بهداشتی نیاز دارند. مراقبت از پوست و موهایشان، تمیزی دهان و دندان‌ها، و تمرکز بر سلامت آن‌ها از جمله وظایفی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

انواع سگ های نگهبان
در اینجا برخی از انواع شناخته‌شده‌ی این سگ‌ها را برای شما شرح میدهیم:

ژرمن شپرد: یکی از باهوش ترین نژادهای سگ، که به عنوان سگ خانواده نیز شناخته می‌شود.
روتوایلر: نگهبان زاتی از امریکا و اروپا، در عین ترسناک بودن با پوزه دلقی و خندان بهترین یار پیاده روی هستند.
گلدن رتریور:طلایی جذاب و سگ پرستار با شخصیت مهربان، این سگ‌ها دارای احساس همدردی هستن و میتونن سکته رو یک ربع زودتر متوجه بشنو رابطه عالی با بچه ها دارند.
ساموید: از نژادی اصیل ، سگ پشمکی و عروسکی خونه، این سگ‌ها بسیار مهربان و بازیگوش و حرف گوش کن هستن.

به طور کلی، اگر شما به دنبال یک سگ مناسب، دوست‌داشتنی و با هوش هستید که به عنوان یک همراه وفادار در خانه‌تان زندگی کند، سگ‌های مثل گلدن رتریور یا چاو چاو ... یک گزینه عالی می‌باشند. اما باید آماده باشید که به مراقبت و توجه لازم به آن‌ها اختصاص دهید تا زندگی سالم و خوشبختی داشته باشند.

مِستر پت با ارائه انواع سگ‌ها با سن و نژادهای مختلف، بهترین گزینه برای شماست! در اینجا می‌توانید سگ‌های مورد علاقه خود را با اطمینان کامل پیدا کنید.

ما انواع نژادهای سگ‌ها از جمله، متوسط و بزرگ را با سن‌های مختلف ارائه می‌دهیم. از نژادهای محبوب مانند ژرمن، روتوایلر، رتریور، سراب، چاو چاو، داگو، تا نژادهای کمتر شناخته شده، همه و همه در مِستر پت در دسترس هستند. برای خرید سگ با هر نژاد و اندازه بهترین گزینه سایت مِستر پت است. برای خرید و اطلاع از شرایط تماس بگیرید و یا حضوری مراجعه کنید.

خرید سگ نگهبان شرایطی
قیمت سگ در نیازمندیهای آنی گاه
استان
محمدشهر, البرز
1 ماه پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت سگ میکس اشپیتز و شیتزوقیمت سگ میکس اشپیتز و شیتزو
3,000,000 تومانتهران
1403/04/28 ساعت 11:15
سگ پاکوتاه گرگی فروشیسگ پاکوتاه گرگی فروشی
قیمت توافقی
تهران
1403/04/27 ساعت 13:03
پانسیون سگ در گوهردشت کرجپانسیون سگ در گوهردشت کرج
قیمت توافقی
کرج
1403/04/31 ساعت 11:06
پانسیون شبانه روزی سگ در کرجپانسیون شبانه روزی سگ در کرج
قیمت توافقی
کرج
1403/04/31 ساعت 10:34
فروش توله سگ سرابی در تهرانفروش توله سگ سرابی در تهران
3,000,000 تومانتهران
1402/11/21 ساعت 09:30
 خریدو فروش  انواع سگ های خانگی و نگهبانخریدو فروش انواع سگ های...
قیمت توافقی
مهرشهر - فاز ۴
1403/05/31 ساعت 12:35