شرکت نورپردازی ترنج ( ایکس لومینوکس )

فوری
قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/07/18 ساعت 20:12
جزئیات آگهی
شناسه: 23225
تعداد نمایش: 15
انقضا: 1403/10/18 ساعت 20:14
توضیحات
بهبود عملکرد فروش در ریتیل با بهره چیزی از روشنایی بهینه - مطالعه ای از #صنایع_روشنایی_ایکس_لومینوکس - شرکت نورپردازی ترنج

برجسته کردن کالاها با نورپردازی تاکیدی

در چیدمان فروشگاهی، ارائه ی درست کالا نقشی اساسی در ایجاد محیطی حرفه ای ایفا می نماید. بنابراین زمانیکه کالا در جایگاه مناسب خود قرار گرفت نور به عنوان یک عامل روح بخش با ایجاد درخشندگی کالا کمک می نماید تا توجه مشتری را به سمت کالا سوق دهد. به همین دلیل علاوه بر نورعمومی محیط، استفاده از نورهای متمرکز که لوکس بالاتری رو بر روی کالاها ایجاد می نماید می بایست مدنظر قرار گرفته شود. این مهم بویژه در صنایعی که جزئیات در آنها اهمیت دارد مانند جواهرات و پوشاک و دکوراسیون منزل پر رنگ تر می شود تا جذابیت کالاها در زیر نور تاکیدی برای مشتری افزایش یابد.

تاثیر نورپردازی بر کاهش نرخ مرجوعی

بدون شک یکی از پارامترهای موفقیت در صنعت ریتیل، کاهش نرخ مرجوعی اقلام خریداری شده توسط مشتریان است. تحقیقات نشان داده اند از آنجاییکه استفاده از نور باکیفیت سبب می شود مشتری در زمان تصمیم گیری بصورتی واضح تر و مشخص تر جزئیات کالا را مشاهده نماید، آمار مرجوعی اقلام خریداری شده به شکل چشمگیری کاهش می یابد.

همانگونه که در موارد بالا اشاره شد نور می تواند تاثیر مستقیمی بر ادراک مشتری از برند داشته باشد و عملکرد فروشگاه شما را در صنعت ریتیل بطور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.

#صنایع_روشنایی_ایکس_لومینوکس در تامین روشنایی باکیفیت همراه شماست.
استان
نیاوران, تهران, تهران
1 هفته پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
لامپ سقفی توکار هلیوسلامپ سقفی توکار هلیوس
قیمت توافقی
اصفهان
1403/05/15 ساعت 12:33
پنل بک لایت توکار هلیوس | ال ای دی پرنور و باکیفیت، قیمت استثنایی!پنل بک لایت توکار هلیوس | ال...
قیمت توافقی
اصفهان
1403/07/18 ساعت 16:19