شامپو 500 میل سروبدن موستلا

قیمت: 496,000 تومان 496000 تومان
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/07/24 ساعت 01:30
جزئیات آگهی
شناسه: 23577
تعداد نمایش: 23
انقضا: 1404/08/26 ساعت 01:15
توضیحات

شامپو 500 میل سروبدن موستلا (Mustela) با فرمول مناسب خود برای شستشوی سر، بدن و موهای لطیف و نازک طراحی شده است. در ترکیبات شامپو سر و بدن موستلا، مواد پاک کننده غیرصابونی آمفوتریک، چربی‌های اشباع شده (عصاره نارگیل)، ویتامین B5 و بیزابولول وجود دارد. بدین ترتیب، این شوینده با ملایمت بدن و سر را کاملا تمیز کرده و در عین حال کوچکترین آسیب و حساسیتی به لایه هیدرولیپیدی پوست وارد نمی‌کند.

شرکت فرانسوی Mustela انواع مختلفی از شوینده سر و بدن، انواع کرم، ژل‌های بهداشتی و مراقبتی مادر و نوزاد را تولید و به بازار عرضه کرده است. برای آشنایی بیشتر با محصولات این برند در ادامه با ما همراه باشید. 

شامپو بچه موستلا خوبه؟

پاسخ این سوال مثبت است. برند فرانسوی Mustela حدود 70 سال است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی مادر و نوزاد فعالیت دارد. این شرکت به پشتوانه سال‌ها تجربه خود توانسته محصولاتی باکیفیت، پرفروش و سازگار با نیازهای مشتریان را به بازار عرضه کند. 

پوست سر و موی نازک کودکان نیاز به بیشترین توجه را دارد؛ چرا که تاثیر ماندگار شوینده‌ها بر ضخامت و استحکام مو تا همیشه عمر با کودکان خواهد ماند. انواع شوینده‌های بچه موستلا دارای خواص و ترکیبات اختصاصی برای به حداقل رساندن واکنش‌های آلرژیک هستند که بدون کوچکترین آسیبی برای تمام نوزادان مورد استفاده موثر قرار می‌گیرند. در این نوع شوینده‌ها مواد شیمیایی بسیار کم به کار رفته است و آن‌ها دارای 98 درصد ترکیبات گیاهی هستند. 

محصولات شوینده نوزادان Mustela به واسطه چربی‌های فوق اشباع موجود در ترکیبات خود اثر خشک کننده املاح موجود در آب را خنثی کرده و چشم کودک را نمی‌سوزانند. شامپوهای این برند با داشتن PH خنثی و ویتامین B5 پوست را نرم نموده و التهابات آن را تسکین می‌دهند.  

در واقع شامپوهای کودک موستلا شوینده‌هایی ملایم هستند که ضمن قدرت پاک‌کنندگی بالا دارای خواص تسکین دهندگی و نرم کنندگی هستند و باعث تغذیه کامل موها و پوست می‌شوند. بنابراین تمام نوزادان و حتی بزرگسالانی که پوست و موی حساس دارند، می‌توانند از این محصولات بهداشتی استفاده کنند. شوینده‌های این برند از گره خوردن موها جلوگیری نموده و موهایی شاداب و درخشان به شما هدیه می‌دهند. 

شامپو بچه موستلا خوبه؟

تفاوت شامپو موستلا اصل و تقلبی 

متاسفانه امروزه انواع شامپو موستلا تقلبی تولید و در بازار به جای نمونه‌های اصلی به فروش می‌رسند. بنابراین انتخاب از میان این محصولات اندکی دشوار است. دقت داشته باشید که استفاده از شوینده تقلبی باعث ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیر به موها می‌شود. به همین دلیل باید قبل از خرید از اصل بودن این محصولات مطمئن باشید. در ادامه چند راهکار برای بررسی تفاوت شامپو موستلا اصل و تقلبی را برای شما بازگو کرده‌ایم: 

  • شوینده‌های اصل برند Mustela یک بارکد دارند. این بارکد نشان‌دهند شرکت سازنده محصولات است و باید آن را پیش از خرید بررسی کنید. 
  • شما باید لیبل محصول، فونت نوشتاری و شکل آن را با تصویر ارائه شده در سایت شرکت Mustela تطبیق دهید. نمونه‌های تقلبی تفاوت‌های اندک ظاهری با نمونه‌های اصلی دارند. 
  • بسته‌بندی یکی دیگر از راه‌های تشخیص اصل بودن شامپو 500 میل سروبدن موستلا و دیگر محصولات بهداشتی این برند است. معمولا شوینده‌های اصل، بسته‌بندی شیک و ظریفی دارند که آن‌ها را از نمونه‌های تقلبی متمایز می‌کند. 
  • شوینده‌های سر و بدن اصل معمولا بوی تند و طبیعی دارند، در حالی که نمونه‌های تقلبی دارای بوی ملایم و غیرطبیعی هستند. زیرا در تولید شوینده‌های فیک از اسانس‌های شیمیایی استفاده می‌شود. 
  • شامپوهای اورجینال معمولا دارای مایع غلیظ و ژله‌ای هستند، اما انواع فیک مایع رقیق و آبکی دارند. 
  • شامپوهای اورجینال موستلا با یکبار شست‌وشو مو و پوست را کاملا تمیز و براق می‌کنند. در حالی که نمونه‌های غیراصل با چندین بار استفاده نیز کف مناسبی به وجود نیاورده و در نتیجه موها و پوست را به خوبی تمیز نمی‌کنند. 

برای اینکه از اصل بودن شامپو مورد نظر خود مطمئن باشید، بهتر است که برای خرید آن به سراغ فروشگاه‌ها و مراکز معتبر بروید. فروشگاه آنلاین مانی نی یکی از معتبرترین فروشنده های این محصول به شمار می رود که شما به راحتی می توانید شامپوهای سر و بدن موستلا را از آن خریداری کنید.

تفاوت شامپو موستلا اصل و تقلبی 

خواص شامپو موستلا

شامپوهای سر و بدن موستلا برای کاهش خطر واکنش‌های آلرژیک طراحی شده‌اند. به همین دلیل این محصولات بافتی سبک و فرمولاسیونی ضد حساسیت دارند و برای پوست‌های حساس مناسب هستند. روغن نارگیل یکی از ترکیبات موجود در شامپوهای این برند است که به عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی، پوست همه از کودک تا بزرگسال را از خشکی و پیری زودرس دور نگه می‌دارد. 

همچنین خواص ضد عفونی نیز از دیگر خواص محصولات بهداشتی و مراقبتی Mustela است. عسل موجود در ترکیبات این شوینده‌ها یک ماده ضد باکتری و ضد قارچ است که به ضد عفونی کردن پوست کمک کرده و پروسه درمان آکنه را تسریع می‌بخشد. عسل موجب پاکسازی پوست افراد در سنین مختلف شده و به طور موثر با آکنه مبارزه می‌کند. 

خواص رفع چین‌وچروک و علائم پیری شوینده‌های سر و بدن موستلا را نباید نادیده گرفت. روغن بادام یکی دیگر از مواد اولیه مورد استفاده در این محصولات است که به کاهش چین‌وچروک پوست‌های آسیب دیده از نور خورشید کمک می‌کند. روغن بادام دارای خواص متعددی از جمله آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، تقویت کننده سیستم ایمنی و کاهندگی جای زخم است. 

در شامپوهای کودک و بزرگسال Mustela عصاره آووکادو نیز وجود دارد. این عصاره حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد و از پیری زودهنگام جلوگیری می‌کند. 

خواص شامپو موستلا

شامپو موستلا برای نوزاد

کمپانی موستلا با نام اصلی Mustela رتبه اول تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی نوزاد و مادر در اروپا را به خود اختصاص داده است. یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند فرانسوی، شامپو 500 میل سروبدن موستلا است. 

کارخانجات Mustela مواد اولیه خود را از زمین‌های کشاورزی آووکادو، آفتابگردان و جو تهیه می‌کنند. تمام این مواد اولیه به صورت ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی و سموم رشد می‌نمایند. در واقع تا 98 درصد ترکیبات شوینده‌های این برند را مواد طبیعی تشکیل می‌دهند. 

عصاره دانه‌های روغنی موجود در شوینده‌های موستلا برای نوزادان، کودک را از لحاظ مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو تامین می‌کنند. ویتامین‌های A، E و ویتامین‌های خانواده B در حفظ سلامت و درخشندگی پوست و موی نوزادان موثر هستند و لایه محافظی روی پوست فرزند دلبند شما به وجود می‌آورند. برای اطلاع دقیق از ترکیبات شامپو کودک Mustela بهتر است که ترکیبات درج شده روی محصول را بخوانید. در ادامه به برخی از مهمترین ترکیبات این محصولات اشاره کرده‌ایم: 

  • عصاره آووکادو: مرطوب کننده و مغذی برای پوست سر
  • گلیسیرین: نرم کننده و تامین رطوبت مو
  • کوکو گلوکوزید: پاک کننده ملایم
  • اسید سیتریک: تنظیم کننده PH پوست سر
  • سدیم کلرید: تقویت کننده سد دفاعی پوست
  • آب تصفیه شده: حلال اصلی

شامپو موستلا برای نوزاد

شامپو موستلا بزرگسالان

برند موستلا به طور تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی مادران و نوزادان فعالیت می‌کند. اما این کمپانی محصولاتی نیز برای افراد بزرگسال با پوست‌های حساس و آسیب دیده دارد. برای مثال اگر موی شما نازک و ظریف است، می‌توانید از شامپو 500 میل سروبدن موستلا برای شستشوی آن استفاده نمایید. این محصول به واسطه بهره‌مندی از فرمولاسیون منحصربه‌فرد آسیب‌های ناشی از نور خورشید و حساسیت‌های پوستی را نیز به حداقل می‌رساند. 

در شوینده‌های مخصوص کودکان از سورفکتانت‌های ملایم استفاده می‌شود. این ماده معمولا برای نوزادان مشکلی به وجود نمی‌آورد، اما بزرگسالان در صورت استفاده از شامپوهای حاوی این ماده مجبور به شستشوی مداوم موهای خود هستند. اما در صورتی که بزرگسالان موهای خیلی خشک داشته باشند، می‌توانند با خیال راحت از شوینده‌های بچه Mustela استفاده کنند. همچنین بسیار مهم است که بزرگسالان از شوینده‌های سر و بدنی با PH بین 5 تا 7 مصرف نمایند. 

شامپوهای موستلا بزرگسالان شوینده‌هایی بسیار ملایم با 98 درصد پایه گیاهی و طبیعی هستند. این محصولات ضمن داشتن خاصیت پاک کنندگی ملایم از گره خوردن موها جلوگیری کرده و آن‌ها را نرم، شاداب، درخشان و لطیف می‌کنند. 

شامپو موستلا بزرگسالان

شامپو موستلا داروخانه

معمولا همه خانواده‌ها می‌توانند از محصولات بهداشتی و مراقبتی موستلا برای حفظ سلامت و زیبایی پوست و موی فرزند دلبند خود استفاده کنند. زیرا ترکیبات این محصولات گیاهی و ملایم است. شما عزیزان می‌توانید انواع شامپو بچه موستلا را از داروخانه‌های موجود در سراسر ایران بخرید. همچنین امروزه داروخانه‌های اینترنتی متعددی راه‌اندازی شده‌اند که انواع شوینده کودک و بزرگسال را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. در وب‌سایت آنی‌گاه نیز می‌توانید با فروشنده‌ها و مراکز معتبر آشنا شده و محصول بهداشتی و آرایشی خود را خریداری نمایید. 

صرف زمان کمتر، خرید آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌ بودن از جمله دلایل افزایش محبوبیت خرید اینترنتی در میان خانواده‌ها هستند. در واقع خانواده‌ها با مراجعه به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی راحت‌تر از روش حضوری می‌توانند شامپو بچه گیاهی Mustela مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

 شامپو موستلا داروخانه

عوارض شامپو موستلا 

کمپانی Mustela بیش از هر چیزی به واسطه محصولات باکیفیت و اختصاصی خود برای کودکان معروف شده است. به طور کلی محصولات مراقبتی و بهداشتی مربوط به نوزادان باید از مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه شده و بهترین کیفیت را داشته باشند. به همین دلیل برند موستلا پیش از عرضه تولیدات خود به بازار تمامی تست‌های لازم را روی آن‌ها انجام می‌دهد. بدین ترتیب این شرکت مطمئن خواهد شد که محصولاتش هیچگونه عوارض جانبی برای کودکان و بزرگسالان به همراه ندارد.

عوارض شامپو موستلا

بنابراین شما عزیزان می‌توانید از شوینده‌ها، کرم‌ها و ژل‌های Mustela با خیال راحت استفاده کنید. البته بهتر است که پیش از خرید این لوازم بهداشتی مختلف اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی آن‌ها را بخوانید. باید مطمئن شوید که خودتان یا فرزند عزیزتان به ترکیبات موجود در محصول انتخابی حساسیت نداشته باشید. بهتر است که اگر به ماده‌ای در شامپوی انتخابی آلرژی دارید، شامپوی دیگری را انتخاب نمایید.

استان
اصفهان
خیابان بزرگمهر – خیابان هشت بهشت غربی – نرسیده به چهار راه گلزار – روبروی جهاد دانشگاهی - مجتمع نفیس - طبقه همکف
3 روز پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
فروش عمده دستمال آشپز خانه میکروفایبرفروش عمده دستمال آشپز خانه...
قیمت توافقی
صفادشت
حراج1403/06/30 ساعت 18:57
تولید و فروش سینک گرانیتیتولید و فروش سینک گرانیتی
7,530,000 تومانکرج
1403/07/19 ساعت 16:37
تولید و فروش پودر 10 و 20 کیلویی نگین تولید و فروش پودر 10 و 20...
قیمت توافقی
آذری
1403/07/08 ساعت 12:55
تولید انواع دستمال کاغذیتولید انواع دستمال کاغذی
9,500 تومانشهرضا
1403/07/03 ساعت 07:19