جابویژن

قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/08/01 ساعت 01:00
توسط
جزئیات آگهی
شناسه: 24108
تعداد نمایش: 8
انقضا: 1404/09/03 ساعت 00:55
دسته: استخدام
توضیحات

پیدا کردن شغلی دلخواه و پیدا کردن فرصت استخدام جدید در سازمان معتبر کار چندان ساده‌ای نیست، اما این مشکل می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف تا حدودی حل شود. جابویژن یکی از سایت‌های فعال در حوزه استخدام و کاریابی است که به دلیل فعالیت تخصصی در زمینه استخدام و کاریابی مرجعی مناسب هم برای کارفرمایان و هم برای کارجویان به شمار می‌رود. این سایت به دلیل دارا بودن دسته‌بندی در استخدامی‌ها به کارجویان این فرصت را می‌دهد که بتوانند با توجه به دسته‌بندی مورد نظر خود بهترین انتخاب را داشته باشند و در کمترین زمان ممکن به شغل دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. اگر به دنبال پیدا کردن آگهی‌های استخدامی مطابق با میل و سلیقه خود هستید که در شرایط فعلی کشور ایران کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد، جابویژن می‌تواند فرصت انتخاب بهترین شغل‌ها را برای شما فراهم کند.

ثبت آگهی استخدام در جابویژن

ثبت آگهی استخدام در جابویژن کار چندان دشواری نیست. برای ثبت آگهی کافی است در ابتدا روی دکمه ورود|ثبت نام که در قسمت بالای سایت قرار داده شده است، بزنید. در این مرحله شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید به عنوان کارجو در جابویژن ثبت نام کنید. در قسمت بالای همین صفحه گزینه ثبت نام به عنوان کارفرما وجود دارد که با کلیک کردن روی آن می‌توانید با استفاده از ایمیل و رمز خود به عنوان کارفرما وارد جابویژن شوید. 

بعد از ورود به جابویژن به عنوان کارفرما دسته‌بندی‌های مختلفی در اختیار شما قرار داده می‌شوند. در این مرحله می‌توانید در ابتدا دسته‌بندی شغلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت با انتخاب کردن سمت شغلی، آدرس شرکت خود، نام شرکت، میزان حقوق پایه و ... آگهی خود را در جابویژن درج کنید. بعد از درج آگهی توسط شما افرادی که فکر می‌کنند در حیطه شغل شما ماهر هستند، برای شما رزومه ارسال می‌کنند و با بررسی رزومه‌ها می‌توانید بهترین گزینه را برای انجام کار خود انتخاب کنید.

ثبت آگهی استخدام در جابویژن

تعداد استخدام رایگان در جابویژن

یکی از مهمترین مسائلی که برای بسیاری از کارفرمایان جابویژن همیشه جای سوال داشته است، این است که تعداد استخدام رایگان در جابویژن چقدر است؟ در این باره باید گفت اگر شما به عنوان کارجو به دنبال استخدام باشید، می‌توانید هر تعداد رزومه و نمونه کاری که دوست دارید برای افراد ارسال کنید و هیچگونه محدودیتی از نظر استخدام وجود ندارد. اگر شما به عنوان کارفرما وارد مجموعه شده باشید، تنها می‌توانید یک آگهی رایگان با استفاده از نام کاربری و ایمیل خود در جابویژن درج کنید. 

در صورتی که بخواهید بیش از یک آگهی به عنوان کارفرما در جابویژن بگذارید، باید در ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و یا اگر حساب کاربری ندارید به عنوان کارفرما حساب کاربری ایجاد کنید. در نهایت با شارژ کردن حساب کاربری خود می‌توانید تعداد آگهی‌های زیادی در جابویژن قرار دهید. 

هزینه کارفرما وکارجو در جابویژن

جابویژن برای کارفرما و کارجو هزینه چندان زیادی در نظر نگرفته است. هر کارجو در جابویژن می‌تواند به صورت رایگان شغل‌های مورد نظر خود را پیدا کند و برای کارها درخواست دهد. یکی از مهمترین مشکلاتی که کارجویان معمولاً با آنها روبرو هستند، نداشتن رزومه است. جابویژن برای افراد این امکان را فراهم کرده است که با استفاده از این سایت رزومه تخصصی خود را درست کنند تا بتوانند شغل‌های بهتر مطابق با تمامی مهارت‌های خود انجام دهند‌. اگر کارجویی قصد داشته باشد با استفاده از سایت اینترنتی جابویژن برای ساخت رزومه استفاده کند، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای می تواند به درست کردن رزومه بپردازد.

همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شد کارفرما تنها می‌تواند یک آگهی رایگان در سایت جابویژن قرار دهد. بعد از قرار دادن یک آگهی رایگان کارفرما باید حدودا مبلغ 90 هزار تومان پرداخت کند تا بتواند آگهی‌های بیشتری در جابویژن بگذارد. تمامی هزینه‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، هزینه کلی کارجو و کارفرما در جابویژن است.

هزینه کارفرما وکارجو در جابویژن

انواع آگهی در جابویژن

به صورت کلی آگهی‌های جابویژن در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده می‌شوند. در برخی از موارد ملاک اصلی دسته‌بندی کردن آگهی‌ها نام شغل و حرفه است، اما می‌توان آگهی‌های جابویژن را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف دیگری نیز مرتب کرد. برای مثال انواع آگهی در جابویژن بر اساس مدت زمان کار در دسته‌بندی‌های زیر قرار داده می‌شود: 

1‌. تمام وقت

2. پاره وقت

3. پروژه‌ای یا قراردادی

4. دورکاری

ثبت آگهی استخدام رایگان در جابویژن

برای ثبت آگهی استخدام رایگان در جابویژن کافی است یک ایمیل فعال داشته باشید و با استفاده از ایمیل خود در این سایت ثبت نام کنید. در این صورت بدون نیاز به انجام دادن هیچگونه کار خاصی می‌توانید نسبت به ثبت آگهی استخدام رایگان در چابویژن اقدام کنید و یک آگهی رایگان منتشر کنید. جابویژن به صورت خودکار آگهی شما را بر اساس مدت زمان انتشار در سایت اینترنتی خود قرار می‌دهد و با تعداد بالای کارجویان خود انجام کار شما را تضمین می‌کند.

ثبت آگهی استخدام رایگان در جابویژن

تنها با یک بار ثبت آگهی رایگان در جابویژن متوجه می‌شوید که سایت اینترنتی جابویژن یکی از بهترین سایت‌های اینترنتی برای استخدام کارمندان و کارکنان است و پس از آن می‌توانید با پرداخت هزینه آگهی‌های استخدامی دیگر خود را درج کنید. 

استان
تهران
13 ساعت پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
مشاوره و درمان طب سنتیمشاوره و درمان طب سنتی
قیمت توافقی
مشهد
1402/09/14 ساعت 19:33
ویزیت پزشک در منزل تبریز تزریقات و پانسمانویزیت پزشک در منزل تبریز...
قیمت توافقی
تبریز
1403/07/25 ساعت 14:04
مشاوره و پشتیبان فروشمشاوره و پشتیبان فروش
قیمت توافقی
تهران
1403/07/20 ساعت 01:32
کار در منزل پاکدشت بسته بندیکار در منزل پاکدشت بسته بندی
قیمت توافقی
پاکدشت
1403/03/13 ساعت 10:52
کار در منزل کار در منزل
قیمت توافقی
رباط‌کریم
1402/11/06 ساعت 19:49
مرکز لیزر اصفهان چهارباغ بالامرکز لیزر اصفهان چهارباغ بالا
قیمت توافقی
اصفهان
1403/02/01 ساعت 09:19