قیمت گربه بریتیش شورت هیر

قیمت: 9,500,000 تومان 9500000 تومان
تاریخ درج 1403/06/24 ساعت 15:26
جزئیات آگهی
شناسه: 21404
تعداد نمایش: 142
انقضا: 1404/07/23 ساعت 15:14
دسته: گربه
توضیحات

گربه بریتیش شورت هیر اصیل با مدارک شناسایی کامل، جهت قبول سرپرستی موجود است. گربه بریتیش شورت هیر یکی از پرطرفدارترین نژادها است، زیرا اصیل، جذاب و باوقار است. این گربه‌های تپل و بانمک، تمامی دوره‌های واکسیناسیون و کنه‌زدایی را طی کرده و در بالاترین سطح سلامتی خود هستند. اگر قصد خرید گربه بریتیش شورت هیر نر یا ماده را دارید، لطفا این آگهی را تا پایان مطالعه کنید، تا با خصوصیات این اصیل‌زادگان بامزه و شیوه نگهداری از آنها به طور کامل آشنا شوید.

خرید گربه بریتیش شورت هیر بلو

گربه‌های بریتیش شورت هیر یک نژاد اصیل مصری است که توسط رومیان به اروپا وارد شده است. موهای کوتاه و مخملی، منش سلطنتی و متین، و هوش سرشارشان آنها را به موجوداتی تحسین‌برانگیز تبدیل کرده است. بریتیش‌ها باوقارترین و باهوش‌ترین گربه‌ها بوده و گزینه مناسبی برای زندگی در خانه‌های شلوغ و کوچک هستند. اگر حیوانات خانگی، یا فرزند کوچکی دارید که نگران سازگاری او با حیوان خانگی جدید هستید، گربه‌های بریتیش شورت‌هیر بهترین انتخاب برای شماست، زیرا:

  • بریتیش‌ها رفتار مناسبی با سایر حیوانات دارند، هرگز آنها را در حال دعوا با سایر حیوانات نمی‌بینید.
  • بریتیش‌ها در برابر کودکان صبور و مهربان بوده و هم‌بازی جالبی هستند. بریتیش شورت هیر به نسبت لانگ هیر بهتر است، زیرا کودکان ممکن است موهای حیوانات را کشیده و آنها را تحریک به حمله کنند.(البته بریتیش هرگز در برابر موجودات ضعیف‌تر صبرش را نمی‌بازد)
  • بریتیش‌ها آرام و کم سروصدا بوده و تمایلی به خروج از منزل و کثیف کردن اندام جذابشان ندارند.
  • بریتیش‌ها بسیار ریلکس هستند و لوازم منزل را خراب نمی‌کنند.

گربه‌های بریتیش شورت هیر در کنار رفتار باوقار و مهربانانه، مشخصات ظاهری جذاب و بانمکی دارند. بریتیش شورت هیر موهای مخملی کوتاهی دارد، گربه چکمه پوش را به یاد دارید؟! مشخصات ظاهری بریتیش شورت ‌هیر عبارت است از:

  • موهای مخملی و کوتاه با رنگ‌های متنوع
  • چشم‌های روشن، گرد و درشت
  • گونه‌های تپل و فشار دادنی
  • پاهای کوتاه و عضلانی
  • سر و سینه بزرگ و عضلانی که او را بسیار چاق و چله نشان می‌دهد
  • چانه کوچک زاویه دار و صورت گرد
  • گوش‌های مثلثی کوچک و بامزه

گربه‌های بریتیش تا پنج سالگی رشد می‌کنند. آنها ابعادی معادل 30 تا 40 سانتی متر و وزنی معادل 3 الی 7 کیلوگرم دارند. مراقبت از بریتیش‌ها بسیار راحت و دلپذیر است، زیرا آنها صبورانه مقابل ظرف غذای خود می‌نشینند تا پر شود و هرگز بدخلقی از آنها نخواهید دید. بریتیش شورت هیر شما به مراقبت‌های زیر نیاز دارد:

  • بریتیش شورت ‌هیر نیاز به برس‌کشی هفتگی دارد، این کار موجب جدا شدن موهای مرده و پخش شدن چربی در سطح پوست خواهد شد.
  • بریتیش شورت هیر نیاز به نظافت دندان‌ و کوتاهی ناخن‌ها دارد. گربه‌ها نظافت را دوست دارند، اما در برابر مراقبت‌های شما مقاومت از خود نشان می‌دهند. بهتر است آنها را از زمانی که یک توله بریتیش چند ماهه هستند به این کارها عادت دهید. هفته‌ای یک بار با ناخنگیر مخصوص، ناخن‌های بریتیش شورت هیر خود را کوتاه کنید، و دندان‌هایش را با مسواک و خمیردندان مخصوص به صورت روزانه مسواک بزنید.
  • گربه بریتیش اصیل در مقایسه با سایر نژادها مقاوم‌تر است، اما گوش‌های حساسی دارد که نیازمند بررسی هفتگی هستند. به صورت هفتگی گوش‌های او را معاینه کنید و در صورت استشمام بوی نامطبوع یا مشاهده نقطه‌های قرمز، با دامپزشک مشورت کنید. به صورت هفتگی جرم گوش بریتیش شورت هیر را پاک کنید تا از بروز عفونت مجاری شنوایی جلوگیری شود.
  • گربه بریتیش شورت هیر مانند تمامی گربه‌های خانگی، به بازی و ورزش روزانه نیاز دارد. بهتر است قبل از قبول سرپرستی او، چند اسباب‌بازی مناسب و یک مخفیگاه دوست‌داشتنی تهیه کنید. اگر دوست ندارید لوازم منزلتان را به عنوان اسباب‌بازی در نظر بگیرد، تمامی نیازهایش را رفع کنید.
  • گربه بریتیش شورت هیر نیاز به یک بستر خواب مناسب، یک فضا مخصوص برای دفع فضولات و یک ظرف غذای اختصاصی دارد، که قبل از ورود او به خانه جدیدش باید تهیه شود.
  • تمامی بریتیش‌ها به سرپرستی ریلکس نیاز دارند که احساساتش را کنترل کند. گربه‌های بریتیش دوست ندارند اختیاراتشان نادیده گرفته شود، دوست ندارند بدون اجازه لمس، یا به بالا و پایین پرتاب شوند. اجازه دهید آنها مجوز ابراز محبت را برایتان صادر کنند و بعد شما آنها را نوازش کنید.

مراقبت از حیوانات خانگی، مخصوصا گربه، موجب رشد شخصیت و عواطف می‌شود. اگر دوست دارید فرزندانی مسئولیت‌پذیر و مهربان داشته باشید، مراقبت از یک حیوان خانگی را امتحان کنید.

شما این گربه خاص و دوست داشتنی را می توانید از فروشگاه دنیای گربه ها تهیه کنید و از داشتن این حیوان خانگی بانمک لذت ببرید.

استان
تهران
5 روز پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
قیمت گربه اسکاتیش خاکستریقیمت گربه اسکاتیش خاکستری
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:28
قیمت گربه پرشین عروسکیقیمت گربه پرشین عروسکی
قیمت توافقی
تهران
1403/03/16 ساعت 14:52
قیمت گربه اسکاتیش آنفولدقیمت گربه اسکاتیش آنفولد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/19 ساعت 12:06
قیمت گربه اسکاتیش فولد بلوقیمت گربه اسکاتیش فولد بلو
قیمت توافقی
تهران
1403/03/16 ساعت 15:17
قیمت گربه اسکاتیش دبل فولدقیمت گربه اسکاتیش دبل فولد
قیمت توافقی
تهران
1403/03/12 ساعت 16:44
قیمت گربه اسکاتیش چینچیلاقیمت گربه اسکاتیش چینچیلا
قیمت توافقی
تهران
1403/03/13 ساعت 08:54